Gradsko društvo Crven križ Zagreb provodi projekt Unapređenje kvalitete života starijih osoba putem organiziranih dnevnih aktivnosti u lokalnoj zajednici kao dugoročni izvaninstitucijski oblik skrbi za starije osobe, a izraz je potrebe da se starijim osobama s područja Novog Zagreba omogući kontinuirano sudjelovanje u svakodnevnim aktivnostima i promicanju aktivnog starenja.
Upravo na tom tragu djeluje aketarska radionica u kojoj su starije osobe izradile maketu crkve sv. Jakova iz Međugorja koju poklanjaju Gradu Međugorju, odnosno udruzi Majčino srce iz Međugorja koja skrbi o djeci i mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi uz pomoć Franjevačke rovincije i dobročinitelja iz cijelog svijeta.
Svečanomu uručenju makete u prostorijama Gradskog društva Crvenog križa Zagreb u Sigetu je prisustvovala zamjenica gradonačelnika Olivera Majić.Ovo je istinu krasna poruka. Upravo eđugeneracijska solidarnost kojnaši najmudriji sugrađani podrnajmlađ bez roditeljske skrbi pokazuje zajedništvo bolju sadašnjost i još bolju budućnost, rekla je zamjenica Majić.
Maketu je uime Udruge preuzeo fra Svetozar Kraljević.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.