Gradonačelnik Milan Bandić obišao je jutros na Kvatrenikovom trgu štandove izložbeno-prodajne manifestacije Festival zdrave hrane i domaćih proizvoda.
07.11.2016.
Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić, u društvu gradonačelnika Ludberga Dubravka Bilića, obišao je jutros na Kvatrenikovom trgu štandove prvog izdanja izložbeno-prodajne manifestacije Festival zdrave hrane i domaćih proizvoda.
Manifestacija na kojoj sudjeluje oko 30 izlagača sa zdravim domaćim proizvodima održava se u organizaciji udruge Zdravi Domaći proizvodi iz Ludbrega.
Gradonačelnik Bandić pozvao je sve sugrađane da posjete Festival zdrave hrane i kušaju domaće proizvode, koji će se održavati cijeli tjedan od 9 sati ujutro pa sve do 20 sati navečer.
Ovaj Festival je uvod u manifestaciju na kojoj će se sljedeće godine uoči Uskrsa predstaviti grad Ludbreg odnosno isključivo proizvođači iz Ludbrega na Trgu Bana Jelačića, rekao je gradonačelnik Bilić. Grad Zagreb i Ludbreg su prijateljski gradovi, a na ovaj način putem zdrave hrane želimo se još više približiti Zagrepčanima i pozvati ih da dođu u Ludbreg i uživaju u svemu onome što naš grad može ponuditi.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.