6. humanitarni malonogometni turnir Mario Kostanjevec - Kosta
6. humanitarni malonogometni turnir Mario Kostanjevec - Kosta
21.09.2019.
Na obnovljenom igralištu Osnovne škole Vjenceslava Novaka održan je 6. humanitarni malonogometni turnir Mario Kostanjevec – Kosta.
Turnir svake godine okupi više od 30 malonogometnih ekipa i jedan je od najvećih amaterskih malonogometnih turnira. Organizira ga skupina građana u spomen navijača Marija Kostanjeveca – Koste, koji je prerano napustio svoje prijatelje, a sav prihod donira se potrebitima na području Dubrave.
Dobro je činiti dobro. Nadam se da će se što više ljudi odazvati ovoj plemenitoj akciji i pomoći ljudima u potrebi, rekla je zamjenica gradonačelnika Grada Zagreba Jelena Pavičić Vukičević.
Predsjednik vijeća Gradske četvrti Gornja Dubrava Damir Oniško istaknuo je kako je Vijeće prepoznalo inicijativu ovih mladih ljudi i njihov rad. Gradska četvrt podržava takve aktivnosti i vođeni time uredili smo ovo sportsko igralište na kojem se održava ova prekrasna humanitarna priča. Igralište je završeno prije par dana, a stavljena je i nova rasvjeta.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.