Zamjenik pariške gradonačelnice na Arhitektonskom fakultetu
Zamjenik pariške gradonačelnice na Arhitektonskom fakultetu
24.11.2021.
Na Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu zamjenik gradonačelnice Grada Pariza, g. Christophe Najdovski održao je predavanje na temu „Bicikliranje i velika preobrazba javnog prostora u Parizu“.
Predavanju, koje je organizirano u suradnji Grada Zagreba i Udruge „Sindikat biciklista“, nazočio je zamjenik gradonačelnika Grada Zagreba g. Luka Korlaet sa suradnicima, dekan Arhitektonskog fakulteta g. Bojan Baletić, također sa suradnicima te brojne zainteresirane osobe iz struke, a kako bi se čulo više o dobrim praksama Grada Pariza u području prometne infrastrukture, posebice biciklističke.
Uvodnu riječ i predstavljanje gosta predavača najavio je zamjenik zagrebačkog gradonačelnika zajedno s gđom Tenom Šarić Rukavinom, izvršnom koordinatoricom udruge „Sindikat biciklista“. Uslijedila je i diskusija po završetku izlaganja g. Najdovskog, a predavanje se moglo pratiti uživo i putem Facebook stranice Grada Zagreba, što je omogućilo zainteresiranima upoznati se sa zanimljivim rješenjima koje je implementirao Grad Pariz.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.