Kino Tuškanac u subotu, 12. rujna u 19 sati započinje s retrospektivom 'francuskog Scorsesea' Jacquesa Audiarda, koja će se pod nazivom Slojeviti likovi Jacquesa Audiarda održavati do utorka, 15. rujna, i u sklopu koje će prikazati 6 filmova ovog francuskog redatelja i scenarista. Program je povodom Rendez-vous au Cinema 2020 realiziran u suradnji s Francuskim Institutom u Hrvatskoj i Hrvatskim audiovizualnim centrom.
Program započinje u subotu, 12. rujna u 19h projekcijom žestoke i izrazito autentične zatvorske drame Prorok (2009; Velika nagrada žirija u Cannesu), koja nudi naturalistički grubu storiju o mladom francuskom kriminalcu arapskog podrijetla koji se uspinje hijerarhijom pariškog zatvora te postupno prerasta u proračunatog i iskusnog mafijaša. Uoči projekcije uvodnu riječ o Audiardovom stvaralaštvu održat će filmska kritičarka Alemka Lisinski.
U nastavku retrospektive bit će prikazano još 5 autorovih filmova, redom Čitaj mi s usana (2001; Europska filmska nagrada za najboljeg glumca i glumicu), Vrlo pritajen junak (1996; Nagrada za najbolji scenarij u Cannesu), Hrđa i kost (2012; Nominacija za Zlatni globus), Otkucaj kojeg je moje srce preskočilo (2005; Srebrni medvjed za najbolju filmsku glazbu u Berlinu) i Dheepan (2015; Zlatna palma u Cannesu).
Više informacija na:
https://web.facebook.com/events/415241566115223/
http://kinotuskanac.hr/cycle/portreti-slojeviti-likovi-jacquesa-audiarda
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.