Fizičke osobe – vlasnici osobnih automobila (dalje u tekstu: vlasnici vozila) koji imaju prijavljeno prebivalište u Gradu Zagrebu, a koji su pretrpjeli materijalnu štetu na vozilu koje se nalazilo na javnoj površini uslijed potresa koji su se dogodili 22. ožujka 2020. i 29. prosinca 2020., mogu prijaviti nastalu štetu ukoliko dostave zapisnik policije o izvršenom očevidu na mjestu gdje je nastala šteta na vozilu.
Prijava štete na vozilu podnosi se dostavom obrasca koji se mogu preuzeti na www.zagreb.hr i u pisarnicama Gradske uprave, radnim danom od 08.00 do 15.30 sati.
OBRAZAC
Obrasci se mogu podnijeti putem e-maila
prijavastetevozilo@zagreb.hr, predati u pisarnici ili poslati poštom na adresu: Gradski ured za gospodarstvo, energetiku i zaštitu okoliša, Park Stara Trešnjevka 2, 10000 Zagreb.
Sve potrebne informacije mogu se dobiti na broj telefona 6585-750 ili 6585-913 ili putem e-maila:
prijavastetevozilo@zagreb.hr
Vlasnici vozila koji žele koristiti novčanu pomoć koju dodjeljuje Grad Zagreb, trebaju dostaviti svoje prijave na propisanim obrascima
zaključno sa 30. ožujka 2021..
Nakon prikupljenih prijava šteta Grad Zagreb propisat će uvjete i način dodjele novčane pomoći vlasnicima vozila.