clanak False

Na Natječaj za najbolje zagrebačke online projekte stiglo 30 prijava

07.07.2020.
Natječaj za najbolje zagrebačke online projekte 2020. Muzeja suvremene umjetnosti završio je u nedjelju, 28. lipnja. Na Natječaj koji je bio raspisan za online projekte realizirane u razdoblju od 19.3. do 31.5.2020. pristiglo  je ukupno trideset prijava. Među njima su  brojni umjetnici, kazališta, plesni klubovi, muzeji, galerije, društva, udruge i ustanove u kulturi, savezi i klubovi te jedno Narodno sveučilište. Projekti su realizirani na poljima likovne, književne, kazališne, plesne, glazbene i filmske umjetnosti.

Podsjetimo kako je zbog pandemije virusa COVID-19 Muzej suvremene umjetnosti, kao i sve ostale kulturne institucije, zatvorio svoja vrata za posjetitelje 19.3.2020. Velik broj prijavljenih projekata pokazuje kako su se Zagrepčani itekako odlučili oduprijeti novonastaloj situaciji i nastaviti kulturni život na neke nove načine. Realizirani su mnogobrojni izvrsni, kreativni, angažirani, poučni i zabavni online projekti.

Natječaj je realiziran uz podršku Gradskog ureda za kulturu Grada Zagreba, a o dobitnicima nagrada odlučit će stručno povjerenstvo u sastavu: Domagoj Davidović, kreativni strateg i stručnjak za online marketing, Vesna Meštrić, viša kustosica MSU-a i Nikola Stojadinović, savjetnik u Gradskom uredu za kulturu.

Rezultati će biti objavljeni do 13.7.2020. na web-stranici www.msu.hr .

Aktualno
Ova stranica upotrebljava kolačiće
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.
Prihvaćam odabrane
Na ovoj mrežnoj stranci koriste se kolačići. Molimo Vas da pročitate Pravila privatnosti ili ažurirajte postavke kolačića.
Prihvaćam sve
Prihvaćam samo nužne