Pred početak nove školske godine iz Etnografskog muzeja pozivaju školarce da iskoriste zadnje dane školskih praznika i sudjeluju u završnom ljetnom muzejskom kampu U muzejskom hladu IV. Četverodnevna kreativno edukativna radionica održat će se od 1. do 4. rujna 2020. godine od 11 do 13 sati.
Djeca će imati priliku istražiti što su naši slavni istraživači donijeli iz dalekih krajeva svijeta, što je tkanje i kako izgledaju ornamenti iz različitih hrvatskih krajeva, kako i čime su se djeca nekada igrala, može li kapa donijeti sreću svojem vlasniku. Također, naučit će osnove tkanja izrađujući narukvice prijateljstva, slikati točkicama poput Aboridžina iz daleke Australije, šivati ukrase od filca, vidjeti izložbe muzeja, …
Kampovi su za djecu od 7 do 12 godina. Cijena programa je 100 kn/kampu/djetetu i uključuje ulaznicu u muzej, vodstvo kroz stalni postav i izložbu Kapa dolje! Priča o (ne)pokrivanju glave te sav potreban materijal za radionice.
Program se održava uz pridržavanje svih epidemioloških mjera.
Broj sudionika je ograničen, a prijave se primaju na: edukacija@emz.hr.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.