sa zadovoljstvom vas pozivam na 40. međunarodni sajam knjiga i učila INTERLIBER, koji se se od 7. do12. studenoga održava tradicionalno na našem Zagrebačkom velesajmu. Na najvećem sajmu knjiga predstavlja se više od 300 izlagača iz 16 zemalja. Očekuju vas puni paviljoni, novi naslovi, brojna kulturna događanja i susreti, kvizovi znanja te poseban rođendanski premium program.
Imajući u vidu važnost knjige za hrvatsku kulturu, za obrazovanje i hrvatsko društvo uopće te vodeći računa o otežanoj situaciji u kojoj su se našli hrvatski knjižari i nakladnici, ove smo godine potporu nakladništvu odlučili dati putem stavljanja na raspolaganje izložbenog prostora Zagrebačkog velesajma uz simboličnu naknadu od jedne kune. Ne zaboravimo također, da od početka ove godine sva zagrebačka djeca do 15 godina imaju besplatan upis u sve gradske knjižnice.
Kao i prijašnjih godina ulaz za sve posjetitelje je besplatan. Parking također.
Dodatno, za posjetitelje smo pripremili i tri posebne gradonačelnikove nagrade u obliku prigodnih kompleta izdanja djela poznatih hrvatskih književnika.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.