Gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić dodijelio je, na tržnici Dolac, 29 certifikata Proizvodi hrvatskog seljaka obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima koja su prošla strogu kontrolu Povjerenstva za utvrđivanje uvjeta i nadzor poljoprivrednih gospodarstava za prodaju proizvoda i prerađevina na certificiranoj seljačkoj tržnici.
Neprocjenjiv je gušt kupovati na tržnici, od kumica koje prodaju domaće i zdravo. Tu sam svaku subotu kad sam u Zagrebu, to je moj ritual – sat vremena na Dolcu, kava s kumicama, kupovanje i cjenkanje, naglasio je zagrebački gradonačelnik, dodavši da je ovaj način kupovine neusporediv s kupnjom u megashopovima te pozvao Zagrepčane da češće posjećuju gradske tržnice i kupuju domaće – od polja do stola.
Certifikati su dokaz da su poljoprivredni proizvodi koje zakupci prodaju na tržnicama isključivo domaći proizvodi, iz njihovih vrtova i s oranica, a na samom uvjerenju nalaze se svi podaci o gospodarstvu, uključujući adresu, djelatnost, vrste voća i povrća koje se uzgajaju… sve to kako bi se povećalo povjerenje u proizvođače/prodavače. Certificirani proizvođači ne smiju u svojoj ponudi povrća imati vrste voća i povrća za koje nije utvrđeno da ih proizvode na svojem gospodarstvu niti smiju prodavati tuđe proizvode. Osim toga, u sklopu cijele tržnice provodit će se marketinške aktivnosti koje imaju za cilj poticanje kupnje proizvoda izravno od proizvođača sa poznatim porijeklom, te konzumiranje svježeg, odnosno sezonskog voća i povrća. Povjerenstvo koje je provjeravalo uvjete na obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima sastojalo se od predstavnika Savjetodavne službe, predstavnika lokalne samouprave, Društva za zaštitu potrošača i predstavnika tržnice, a sama oznaka Proizvodi hrvatskog seljaka registrirana je u Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo RH.
Voditeljica podružnice Zagrebačkog holdinga - Tržnice Zagreb Zdenka Palac zahvalila je gradonačelniku na potpori projektu, istaknuvši da je ovaj certifikat kruna teškog rada vlasnika OPG-a. Tajnik Udruge hrvatskih tržnica Miljenko Ernoić upoznao je okupljene s projektom Certificirana seljačka tržnica, u sklopu kojeg se dodjeljuju certifikati: Projekt se provodi u 15 gradova u Hrvatskoj, a osnovni cilj je istaknuti proizvođače (posebno označeni i vizualno obilježeni karakterističnim žuto-zelenim bojama te smješteni na poseban dio tržnice) kako bi kupci koji još nemaju svoje kumice, bili sigurni u proizvode koje kupuju.