clanak False

"Best of Hasselblad Masters" u Fotoklubu Zagreb

26.09.2010.

U Fotoklubu Zagreb, u Ilici 29, u tijeku je jedinstvena izložba fotografija svjetskog značaja "Best of Hasselblad Masters". Izložene su vrhunske fotografije (formata 150 x 100 cm) dvadesetak finalista natječaja Hasselblad Masters 2007. i 2008. godine, među kojima su i August Bradley, Domonique Amphonesinh, Hans Strand, Kevin Then, Marco Grob, Stuart Weston i Victor Billy Hells.

Iako je riječ o vrlo različitim autorima – mladi, stari, s Istoka, sa Zapada, klasičari, eksperimentalisti, modernisti i futuristi – i vrlo različitim autorskim pristupima i ostvarenjima, svima im je zajedničko to što su majstori koji fotografijom oduševljavaju na prvi pogled, i što koriste Hasselblad opremu.

Hasselblad Masters Award je, inače, najprestižnija nagrada fotografske industrije u svijetu i njezini dobitnici po prvi put izlažu u Zagrebu (prošle godine slična je izložba bila postavljena u Zavičajnom muzeju Rovinj, u sklopu manifestacije "Photodays Rovinj 2009").

    


Novosti 2010
Ova stranica upotrebljava kolačiće
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.
Prihvaćam odabrane
Na ovoj mrežnoj stranci koriste se kolačići. Molimo Vas da pročitate Pravila privatnosti ili ažurirajte postavke kolačića.
Prihvaćam sve
Prihvaćam samo nužne