U četvrtak, 28. studenog 2024. obilježen je 43. Dan Doma za starije osobe Trešnjevka Zagreb.Tom prigodom održana je tradicionalna radionica pod nazivom „Uradi sam pod Trešnjevačkim kišobranom“ u kojoj korisnici iz svih domova za starije osobe u nadležnosti Grada Zagreba svoju maštovitost i vještine iskazuju kroz izradu adventskih vijenaca, simbolizirajući bliskost i zajedništvo uoči blagdana.
Osim radionice, održan je i bogati kulturno-zabavni program u kojem su sudjelovali KUD „Žumberčani“ i KUD „Vedar osmijeh“.
Zbor Doma za starije osobe Trešnjevka Zagreb „Slatke trešnje“ udružio je glasove s djecom iz Dječjeg vrtića Montessori i učenicima iz Srednje škole - Centar za odgoj i obrazovanje Zagreb.
Glazbeni program svojim izvedbama obogatili su g. Ronald Braus i gđa. Anica Zubović u pratnji pijanista g. Maria Čopora.
Sve korisnike i djelatnike Doma, uzvanike i drage goste pozdravila je dr.sc. Romana Galić, zamjenica pročelnice Gradskog ureda za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom, uz zahvalu svim djelatnicima Doma na njihovom doprinosu, radu i trudu koji svakodnevno ulažu i uz želje za još puno godina uspješnog rada i suradnje.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.