U zagrebačkoj Gradskoj upravi gradonačelnik Milan Bandić sa suradnicima se sastao s dvadesetak predstavnika bošnjačkih asocijacija koje su predvodili Ermina Lekaj Prljaskaj, zastupnica u Hrvatskome saboru, Bermin Meškić, član Savjeta nacionalnih manjina u Vladi RH i Harun Omerbašić, predsjednik Vijeća bošnjačke nacionalne manjine Grada Zagreba.
U izjavi za medije Harun Omerbašić je nakon sastanka izjavio kako su s gradonačelnikom razgovarali o aktualnim temama, s posebnim osvrtom na uređenje sportskog igrališta NK Nur Zagreb te na zahtjev da Grad odredi parcelu za izgradnju Bosanskohercegovačkoga kulturnog doma. Ta bi kuća predstavljala sve bogatstvo kulture i tradicije BiH te svih nacionalnosti i vjeroispovijesti. Naime, poznato je da je Zagreb grad multietničnosti, multikulturalnosti i multikonfesionalnosti koji zaslužuje takvu kuću, rekao je i napomenuo da je ovo prvi sastanak na kojem su se okupile sve registrirane udruge bošnjačkog predznaka u Zagrebu.
Ervin Jahić, predsjednik Kulturnog društva Bošnjaka Hrvatske – Preporod je zahvalio gradonačelniku na naporu koje ulaže u boljitak Zagreba te ostalim gradskim službama što imaju razumijevanja za potrebe nacionalnih manjina.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.