U povodu obilježavanja Europskoga tjedna mobilnosti 2018., Zagreb je postao prvi europski grad u kojemu je predstavljen najnoviji model električnog automobila Tesla model 3 u sklopu projekta Domovina Nikole Tesle, a u organizaciji tvrtke E.v.a. Blue u suradnji s Gradom Zagrebom.
Na Cvjetnome trgu novi model električnog super vozila izbliza je pogledao i zagrebački gradonačelnik Milan Bandić, koji je ovom prilikom izrazio želju da se Gradski vozni park oplemeni s električnim vozilima. Bio bih sretan da sam među prvim gradonačelnicima u Europi koji se vozi električnim autom te kad bi u domovini Nikole Tesle bilo više sluha za ekološki prihvatljiva vozila, naglasio je gradonačelnik.
Radi se o vozilu koje je već prilikom prvog predstavljanja u proljeće prošle godine pobudilo veliki interes i simbolizira tranziciju do pristupačnog električnog vozila s velikim dosegom i najnaprednijom tehnologijom. Osim Tesla Model 3, građani su na Cvjetnome trgu imali priliku izbliza pogledati i Tesla Model S i Tesla Model X, primjere najsuvremenije tehnologije na svijetu.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.