U zgradi Gradske uprave danas je održana 9. sjednica Gospodarsko-socijalnog vijeća na temu Analiza kapitalnih projekata Grada Zagreba.
Nakon sjednice, u izjavi za medije zamjenica gradonačelnika i dopredsjednica GSV-a Olivera Majić je istaknula da se na sjednicama GSV-a konstruktivno razgovara o različitim prijedlozima, sugestijama i kritikama partnera što su uvijek dobrodošli. Svaki put u tripartitnom dijalogu nakraju dođemo do kvalitetnijih rješenja.
Dopredsjednik GSV-a i predstavnik Nezavisnih hrvatskih sindikata Darko Kleinberger je kazao da se razgovaralo o kapitalnim projektima u Zagrebu u idućih 5 – 10 godina, npr. Zagreb na Savi, Sveučilišna bolnica u Blatu, Gredelj, Zagrepčanka…
Olivera Majić je dodala da je na današnjoj sjednici Gradski ured za strategijsko planiranje i razvoj Grada predstavio 15 strateških projekata. Raspravili smo osnovna pitanja, a u naredno ćemo vrijeme dobiti uvid u dokumentaciju pa ćemo imati jasniji stav glede njihove realizacije. Nemamo nerazriješenih pitanja, svi projekti imaju svoj tijek, a paralelno se radi na njih nekoliko, npr. na revitalizaciji blokova: Blok Badel, Gredelj, Zagrebački velesajam ili Zeleno-plave Sesvete.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.