U gradskoj palači Dverce gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić i predsjednik Gradske skupštine Grada Zagreba Andrija Mikulić upriličili su tradicionalno novogodišnje primanje za novinare.
Zaželjevši svima puno uspjeha u novoj godini, gradonačelnik Bandić je zahvalio novinarima na objektivnom i profesionalnom izvještavanju, na pohvalama, ali i kritikama, te naglasio da se ne smije zaboraviti da bi dobrobit građana ovoga grada trebao biti zajednički i najvažniji cilj.
Predsjednik Gradske skupštine Andrija Mikulić istaknuo je kako smatra da su u 2017. dobro i kvalitetno radili, ali da uvijek ima mjesta za napredak te poručio novinarima da su im vrata Gradske skupštine otvorena.
U ime novinara, gradonačelniku i njegovim suradnicima na suradnji su se zahvalili predsjednica Hrvatskog društva novinara i publicista Katja Kušec i predsjednik Hrvatskog novinarskog društva Saša Leković.
Uz brojne novinare i urednike iz različitih medija, prijemu su nazočili i gradski zastupnici, predstavnici Holdinga, Gradske uprave, gradskih četvrti i Turističke zajednice Grada Zagreba.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.