U povodu Dana ružičastih majica i Nacionalnog dana borbe protiv vršnjačkog nasilja, zagrebački gradonačelnik Milan Bandić podržao je javnozdravstvenu kampanju Nije cool biti bully u zakladi Hrvatske kuće srca. Cilj kampanje koja se održava u organizaciji Gradskog ureda za zdravstvo i Centra za zdravlje mladih Doma zdravlje Istok je podizanje svijesti o rizičnim i zaštitnim čimbenicima u prevenciji vršnjačkog nasilja.U okviru kampanje održan je i Okrugli stol o prevenciji vršnjačkog nasilja te je predstavljena knjiga Hod po rubu, autorice Rosie Kugli i Marijane Pleše.
Knjiga Hod po rubu pokreće pitanje vršnjačkog nasilja i maloljetničke delikvencije i smatram da ju svi trebamo pročitati, poručio je gradonačelnik Bandić. Zahvalivši svima koji sudjeluju u kampanji borbe protiv nasilja, gradonačelnik je istaknuo da upravo Poliknika za zaštitu djece i maldih Zagreb najbolje govori o našem odnosu prema nasilju među mladima.
Nije cool biti bully jedna je od akcija na Projektu mentalnog zdravlja mladih i smatramo ju izrazito važnom, budući da upravo statistike govore da je nasilje u osnovnim i srednjim školama epidemskih razmjera, rekao je pročelnik GU za zdravstvo Vjekoslav Jeleč.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.