Na središnjem zagrebačkom trgu, gradonačelnik Milan Bandić i pomoćnica ministra poljoprivrede Jelena Đugum, otvorili su 4. Sajam zimnice i autohtonih proizvoda koji će se održavati do nedjelje, 7. listopada, u organizaciji Ministarstva poljoprivrede i Grada Zagreba.
Istaknuvši da na Sajmu sudjeluje ukupno 100 izlagača iz svih hrvatskih županija, od kojih je 19 s područja Grada Zagreba, gradonačelnik Bandić pozvao je sve sugrađane koji nemaju vremena praviti vlastitu zimnicu, da posjete Jelačićev trg i opskrbe se za nadolazeće hladne dane kvalitetnim domaćim proizvodima iz cijele Hrvatske.
Cilj manifestacije je promicati hrvatske tradicionalne proizvode i očuvati običaj pripreme zimnice te pomoći malim hrvatskim proizvođačima u izravnom povezivanju s potrošačima i plasmanu njihovih proizvoda na lokalno tržište. Kako se čulo, u naredna tri dana mogu se kušati i kupiti proizvodi domaćih proizvođača te autohtoni proizvodi kao što su pekmezi, džemovi, ukiseljeno voće i povrće, med, suhomesnati proizvodi i mnogi drugi čiji je naziv zaštićen oznakom izvornosti i oznakom zemljopisnog podrijetla u RH i EU.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.