Već tradicionalno, na Cvjetnom trgu po jedanaesti put je obilježen Dan mimoza i Nacionalni dan borbe protiv raka vrata maternice s ciljem podizanja svijesti o prevenciji HPV infekcije i raka vrata maternice.
Kupnjom i prodajom mimoza podršku akciji dao je zagrebački gradonačelnik Milan Bandić naglasivši kako je podatak da mjesečno deset žena umre od ove zloćudne bolesti upozorenje da treba ulagati u preveniranje bolesti. Pozivam sve žene u Zagrebu i Hrvatskoj, da razmišljaju o svome zdravlju i redovito odlaze na preglede kako bi spriječile bolest.
Dan mimoza održava se u organizaciji Hrvatske lige protiv raka i Grada Zagreba te Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, Udruge Zdravka i Zajednice pacijenata oboljelih od raka Sveti Juraj, a pod pokroviteljstvom Predsjednice RH Kolinde Grabar – Kitarović, Ministarstva zdravstva RH, Gradonačelnika Grada Zagreba Milana Bandića te Gradske skupštine Grada Zagreba.
Uz edukaciju i savjete liječnika kako spriječiti, pravovremeno prepoznati i zaustaviti razorne posljedice ove opake bolesti, oboljelima od raka iz Hrvatske lige protiv raka, građani su pomagali donacijama za cvijet mimoza koji već niz godina predstavlja simbol borbe protiv raka vrata maternice
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.