U parku Bundek obilježena je 10. obljetnica programa Škole: partneri budućnosti (PASCH) koji potiče nastavu njemačkog jezika u školama diljem svijeta, a trenutno obuhvaća mrežu od 2000 škola koje su posebno povezane s Njemačkom.
Čovjek tijekom života treba steći četiri vrste pismenosti: na materinjem jeziku, na stranome jeziku, u matematici i prirodoslovlju te iz digitalnih znanosti. Ovaj vaš napor u učenju njemačkog jezika je dio tog koncepta – osobnog opismenjavanja, istaknula je zamjenica gradonačelnika Grada Zagreba Jelena Pavičić Vukičević.
Ataše za kulturu i politiku Veleposlanstva SR Njemačke u Zagrebu Arne Hartig je naglasio kako i u ovoj prigodi mlade ljude žele zainteresirati i potaknuti na učenje njemačkog jezika. U veljači 2008. smo započeli s ovom inicijativom koja doprinosi trajnomu usavršavanju učenika i nastavnika. Time želimo unaprijediti kompetencije mladih za studij u Njemačkoj te potaknuti suradnju i razmjenu ideja.
U mrežu PASCH je uključeno više od 40 hrvatskih škola, od čega 9 zagrebačkih srednjih koje sa Središnjim uredom za školstvo u inozemstvu (ZfA) provode program za Njemačku jezičnu diplomu (DSD), koja olakšava ulazak na tržište rada i učenicima otvara mogućnost nastavka školovanja na akademskoj razini ili na stručnome inozemnom usavršavanju.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.