NAZIV POVJERENSTVA |
ČLANOVI |
Projektni tim za pripremu i provedbu Projekta „Gradska knjižnica Grada Zagreba i društveno – kulturni centar na lokaciji Paromlin“ (20.7.2023.) (izmjena 5.10.2023., 20.6.2024.) |
- za voditelja Projektnog tima: dr.sc. Luka Korlaet, zamjenik gradonačelnika Grada Zagreba, za redovitu koordinaciju rada Projektnog tima, - za zamjenicu voditelja Projektnog tima: Nikolina Radić Štivić, zamjenica pročelnice, Gradski ured za kulturu i civilno društvo, za redovitu koordinaciju rada Projektnog tima, - za voditelja Projekta gradnje: Dario Krnjaković, pomoćnik pročelnika za građenje i sanaciju oštećenih objekata društvenih djelatnosti i stambenih objekata, Sektor za građenje i sanaciju oštećenih objekata društvenih djelatnosti i stambenih objekata, Gradski ured za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove, zadužen za operativno upravljanje aktivnostima pripreme i provedbe izgradnje na Projektu“ - za voditeljicu Projekta: Jelena Ricov, viša stručna savjetnica pročelnice, Gradski ured za kulturu i civilno društvo, zadužena za upravljanje timom i vanjskim dionicima uključenima u pripremu i provedbu Projekta, praćenje izvršenja i napretka provedbe projektnih aktivnosti, upravljanje rizicima, upravljanje komunikacijom na Projektu, praćenje dinamičkih, financijskih i proračunskih aspekata Projekta, - za članove: dr.sc. Irena Matković, zamjenica pročelnika, Gradski ured za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove, zadužena za koordinaciju, nadzor i praćenje aktivnosti na Projektu u nadležnosti Gradskog ureda za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove, Zrinka Pichler Borošak, voditeljica Odjela za građenje i sanaciju oštećenih objekata socijalne zaštite i zdravstva, Sektor za građenje i sanaciju oštećenih objekata društvenih djelatnosti i stambenih objekata, Gradski ured za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove, zadužena za upravljanje aktivnostima izrade projektne dokumentacije, izgradnje i opremanja, financijsko i proračunsko praćenje Projekta i koordinaciju nadležnih gradskih ureda zaduženih za provedbu aktivnosti pripreme i provedbe izgradnje, Ines Franov Beoković, pomoćnica pročelnika za planiranje, pripremu i provedbu EU projekata, Sektor za planiranje, pripremu i provedu EU projekata, Stručna služba Gradske uprave, zadužena za osiguravanje primjene procedura u okviru sustava upravljanja i kontrole ESI fondova u fazi pripreme, prijave i provedbe EU projekta što uključuje i podršku u izradi i prikupljanju dokumentacije koja je sastavni dio projektnog prijedloga, te podršku u prijavi i provedbi EU projekta kroz sustav eFondova, Suzica Bušljeta, voditeljica Odjela za planiranje i održavanje objekata, Sektor za financijske i pravne poslove i održavanje objekata, Gradski ured za kulturu i civilno društvo, zadužena za pravovremenu stručnu podršku, dostavu podataka i dokumentaciju tijekom provedbe Projekta iz svoje nadležnosti, te praćenje Projekta u cilju planiranja financiranja, izgradnje, opremanja i održavanja objekta, Ismena Meić, pomoćnica ravnateljice za korisnike i programe, Knjižnice grada Zagreba, zadužena za izradu programa korištenja, upravljanja i planiranja stručnih i financijskih resursa poslovanja i usluga za korisnike u prostorima pod upravljanjem Knjižnica grada Zagreba na Projektu, te dostavu sve potrebne dokumentacije za potrebe pripreme i provedbe Projekta, Maja Bodiš, pomoćnica ravnateljice za knjižnično poslovanje i mrežu, Knjižnice grada Zagreba, zadužena za aktivnosti opremanja, nabave i financijskog praćenja aktivnosti u prostorima pod upravljanjem Knjižnica grada Zagreba na Projektu, Igor Kozina, pomoćnik pročelnika za provedbu postupaka javne nabave, Sektor za provedbu postupaka javne nabave, Gradski ured za financije i javnu nabavu, zadužen za koordinaciju i nadzor provedbe postupaka javne nabave na Projektu, Martin Jurin, zamjenik pročelnika, Gradski zavod za zaštitu spomenika kulture i prirode, zadužen za nadzor i praćenje aktivnosti na pripremi i provedbi Projekta iz nadležnosti Gradskog zavoda za zaštitu spomenika kulture i prirode, Kornelija Mlinarević, ravnateljica Razvojne agencije Zagreb za koordinaciju i poticanje regionalnog razvoja, zadužena za sudjelovanje u aktivnostima pripreme, prijave i provedbe Projekta, a posebno vezano uz ocjenu usklađenosti Projekta s važećim strateškim okvirom. Hrvoje Laurenta, v.d. ravnatelja ustanove Centar za kulturno-društveni razvoj Novi prostori kulture (NPK), zadužen za izradu programa korištenja, upravljanja i planiranja stručnih i financijskih resursa poslovanja i usluga za korisnike u prostorima pod upravljanjem NPK na Projektu, te dostavu sve potrebne dokumentacije za potrebe pripreme i provedbe Projekta, Marko Matoc, viši stručni savjetnik pročelnice, Gradski ured za upravljanje imovinom i stanovanje, zadužen za praćenje i izvještavanje o aktivnostima rješavanja imovinsko pravnih pitanja na Projektu; Melinda Andrijić, pomoćnica pročelnika za provedbu komunalnih aktivnosti i održavanje komunalne infrastrukture, Sektor za provedbu komunalnih aktivnosti i održavanje komunalne infrastrukture, Gradski ured za mjesnu samoupravu, promet, civilnu zaštitu i sigurnost, zadužena za praćenje i izvještavanje o aktivnostima u Projektu u nadležnosti ureda; Mirna Ćosić Asan, voditeljica Odsjeka za pripremu EU projekata, Odjel za planiranje i pripremu EU projekata, Sektor za planiranje, pripremu i provedbu EU projekata, Stručna služba Gradske uprave, zadužena za administrativno upravljanje provedbom Projekta; - za zamjenike članova: Martina Ljubić Smodila, voditeljica Odjela za objave i dokumentaciju, Sektor za planiranje i pripremu postupaka javne nabave, Gradski ured za financije i javnu nabavu, za zamjenu Igoru Kozini, Matea Brajko, viša stručna savjetnica za pripremu EU projekata, Odsjek za pripremu EU projekata, Odjel za planiranje i pripremu EU projekata, Sektor za planiranje, pripremu i provedbu EU projekata, Stručna služba Gradske uprave, za zamjenu Mirni Ćosić Asan. |