Manifestacija Martinje v Zagrebu na kojoj će vinari zagrebačkog područja prezentirati svoje proizvode održat će se od 9. do 15. studenoga na Trgu bana Josipa Jelačića.
Tradicionalna 15. po redu manifestacija Martinje v Zagrebu na kojoj će vinari zagrebačkog područja i OPG-ovi predstaviti i prezentirati svoje proizvode građanima Zagreba i njegovim turistima održat će se od 9. do 15. studenoga na Trgu bana Josipa Jelačića.
Kako se čulo na konferenciji za novinare manifestacija se organizira uoči vinskog praznika i blagdana sv. Martina, a prema najavi organizatora - predsjednika KUD-a Prepuštovec Josipa Lipara centralni dio obilježavanja praznika vinara, krštenje mladog mošta, održat će se 14. studenoga uz prisutstvo 15 martinskih biskupa.
Pročelnik Gradskog ureda za poljoprivredu i šumarstvo Emil Tuk pozvao je, u ime gradonačelnika Milana Bandića, sve Zagrepčane da sljedeći tjedan posjete manifestaciju te da se, uz degustaciju vina i bogat kulturno-umjetnički program, zabave na Martinju v Zagrebu, koje se održava pod pokroviteljstvom Grada Zagreba i Zagrebačke županije.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.