Rezultati Javnog natječaja za dodjelu potpora za poticanje razvoja turizma u Gradu Zagrebu
Rezultati Javnog natječaja za dodjelu potpora za poticanje razvoja turizma u Gradu Zagrebu
19.04.2017.
2.6.2016.
Obavještavamo Vas da je 02. lipnja 2016. prihvaćen prijedlog Povjerenstva za dodjelu potpora za poticanje razvoja turizma u Gradu Zagrebu te je donijet Zaključak o utvrđivanju Liste za dodjelu potpora za razvoj turizma u Gradu Zagrebu (KLASA: 306-02/16-01/19, URBROJ: 251-03-02-16-2).
Obavještavamo Vas da je 05. svibnja 2016. prihvaćen prijedlog Povjerenstva za dodjelu potpora za poticanje razvoja turizma u Gradu Zagrebu te je donijet Zaključak o utvrđivanju Liste za dodjelu potpora za razvoj turizma u Gradu Zagrebu (KLASA: 306-02/16-01/13, URBROJ: 251-03-02-16-2).
Obavještavamo Vas da je 07. travnja 2016. prihvaćen prijedlog Povjerenstva za dodjelu potpora za poticanje razvoja turizma u Gradu Zagrebu te je donijet Zaključak o utvrđivanju Liste za dodjelu potpora za razvoj turizma u Gradu Zagrebu (KLASA: 306-02/16-01/5, URBROJ: 251-03-02-16-2).
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.