Gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić, sa suradnicima, danas se u zgradi Gradske uprave sastao s delegacijom Općine Centar Sarajevo koju je predvodio načelnik Nedžad Ajnadžić.
Nakon što im je izrazio dobrodošlicu, gradonačelnik je naglasio da je prijateljstvo dvaju gradova, Zagreba i Sarajeva, na zavidnoj razini te da im zagrebačka Gradska uprava stoji na raspolaganju za razmjenu iskustava na svim područjima.
Zahvaljujući domaćinima na lijepim riječima, načelnik Općine Ajnadžić je objasnio da delegacija Općine Centar želi iskoristiti posjet hrvatskoj metropoli da bi prikupili što više iskustava, naročito u području pripreme, planiranja i provedbe projekata za korištenje fondova Europske Unije te u području partnerstva u EPA programu prekogranične suradnje.
Posebni savjetnik gradonačelnika Harun Omerbašić je istaknuo da Grad Zagreb želi širiti prijateljstvo i dobrosusjedske odnose s Bosnom i Hercegovinom i njezinim glavnim gradom. Uvjereni smo da BiH čeka sličan europski put kao onaj što ga je prošla Hrvatska prije nekoliko godina. Želimo da naše dobre prakse i iskustva na tom putu budu vodilja za Sarajevo i za cijelu BiH, rekao je.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.