U Desprimskoj ulici kod Doma umirovljenika Villa Brezovica, u nazočnosti zagrebačkoga gradonačelnika Milana Bandića i njegovih suradnika održana je prezentacija novog rješenja za brtvljenje poklopaca uličnih šahtova čime se smanjuje buka odnosno lupanje poklopaca prilikom prelaska vozila preko šahtova.
S obzirom da građani mjesecima ukazuju na problem poklopaca na šahtovima, posebno noću kada utihne gradska vreva, tražimo optimalno rješenje koje će zadovoljiti sve zadane karakteristike da ti poklopci vibriraju, a pritom ne stvaraju buku, odnosno lupaju, rekao je gradonačelnik Bandić nakon prezentacije. Do nove godine imat ćemo još nekoliko prezentacija, a potom po ocjeni struke napravit ćemo tendere i raspisati natječaj za najbolje rješenje,dodao je gradonačelnik.
Postupak sanacije poklopaca koji smo danas vidjeli je jednostavan i brz proces, očisti se ležište i sam poklopac, a zatim nanese pasta – dvokomponentna tvrda plastika koja podnosi i najteža opterećenja, objasnio je voditelj Zagrebačkih cesta Ante Todorić.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.