U petak, 15. lipnja 2012. godine u prostoru Gradskog ureda za strategijsko planiranje i razvoj grada u „ZgForumu“ Centar za istraživanje i razvoj športa održao je kratku prezentaciju svojih projekata ispred velikog broja zagrebačkih športskih saveza. Projekt Interaktivne športske karte Grada Zagreba i Projekt športskih građevina djelatnici CIRS-a ukratko su obrazložili svim prisutnima, a ozbiljnost i dobrobit samih projekata za građanstvo prepoznala je i Jadranka Veselić Bruvo pročelnica Gradskog ureda za strategijsko planiranje i razvoj Grada koja je sa svojom uigranom ekipom pomogla u svim segmentima organizacije prezentacije te se i sama obratila pozdravnim govorom okupljenima. Predstavnik Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i šport Milan Čolić također je svojim dolaskom podržao naš rad. Ravnatelj CIRS-a Tomislav Paškvalin nakratko se obratio kako bi nazočne uputio u osnove samih projekata dok su više o njima rekli njihovi rukovoditeljica Eleonora Čarapina i voditelj Bojan Mijatović. Projekte su svojim prisustvom podržali i naši poznati športaši Martina Zubčić i Ivana Brkljačić. Cijeli događaj završio je u ugodnom druženju uz simboličnu zakusku.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.