Predstavnici EUROCITIES – a, Paul Bevan, glavni tajnik i Tara Schneider Appriou, izvršna pomoćnica, u četvrtak 20. rujna 2012. posjetili su ZgForum. Predstavnici Gradskog ureda za strategijsko planiranje i razvoj Grada uglednim su gostima održali kratke prezentacije o djelatnostima i opsegu poslova kojima se Ured za strategiju bavi. Nakon prezentacije pročelnika Gradskog ureda za energetiku, zaštitu okoliša i održivi razvoj g. Paul Bevan predstavio je ciljeve i područje djelovanja EUROCITIES - a.
EUROCITIES je organizacija čiji su članovi brojni europski gradovi, a i Zagreb ima status pridruženog člana (do ulaska u EU). Organizacija predstavlja političku platformu mreže europskih gradova prema EU institucijama i važan je partner za dijalog sa Europskom komisijom, na političkom ali i tehničkom nivou.
Zagrebački posjet povod je za daljnji nastavak i intenziviranje suradnje s ovom institucijom kroz sudjelovanje i rad u forumima koji obuhvaćaju teme kulture, ekonomskog razvoja, okoliša, društva znanja, mobilnosti i socijalne uključivosti.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.