Zajedno sa mladim nogometašima iz škole nogometa NK Hrvatski Dragovoljac, zagrebački gradonačelnik otvorio je pomoćno nogometno igralište NŠC Stjepan Spajić nakon uređenja koje je financirao Grad Zagreb. Radi se o terenu s umjetnom travom koji je izgrađen prije 13 godina i koji je sada prvi puta obnovljen, a na njemu je izvršena zamjena umjetne trave, naprava i sprava na terenu.
Gradonačelniku se u ime kluba zahvalio predsjednik, Ivica Perković, koji je naglasio kako gradonačelnik nikada nije iznevjerio NK Hrvatski Dragovoljac i da je siguran da će tako biti i ubuduće. Predsjednik Perković napomenuo je da su u ovom klubu afirmaciju doživjeli reprezentativci Marcelo Brozović i Ivan Strinić, da je ovdje prve korake napravio mladi Ante Ćorić, te da je Hrvatski Dragovoljac važan čimbenik u proizvodnji mladih igrača u Zagrebu, ali i u Hrvatskoj.
Znam što je ovdje ostalo za završiti, napravili smo igralište, a nakon igrališta dolazi gledalište – najavio je tako zagrebački gradonačelnik nastavak ulaganja u ovaj športski centar izgradnjom južne tribine na glavnom igralištu NŠC-a Stjepan Spajić.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.