Na Cvjetnom trgu na 14 štandova predstavlja se turistička ponuda destinacje Daruvar - Papuk
Na Cvjetnom trgu na 14 štandova predstavlja se turistička ponuda destinacje Daruvar - Papuk
28.10.2017.
Gradonačelnik Milan Bandić, u društvu gradonačelnika Daruvara Damira Lneničeka, obišao je na Cvjetnom trgu manifestaciju u sklopu koje se predstavlja turistička ponuda destinacije Daruvar – Papuk koju organiziraju Grad Daruvar i Turistička zajednica Daruvar - Papuk.
Pozvavši sugrađane na Cvjetni trg gdje svatko može pronaći nešto za sebe i izrazivši nadu da će se ovom manifestacijom prijateljstvo Zagreba i Daruvara još više produbiti, gradonačelnik Bandić je dodao Uvijek sam sretan kada nam dođu u goste svi naši prijatelji iz Hrvatske i kada zajednički upriličimo ovakvo druženje na kojem ćemo se svi bolje upoznati i uživati u bogatstvu naših susjeda.
Na 14 štandova posjetitelji se, do 18,00 sati, mogu upoznati s Daruvarskim toplicama, Termalnim vodenim parkom, članicama Daruvarske vinske ceste, Pivovarom Daruvar te OPG-ovima i Turističkom zajednicom Daruvara koja će predstaviti i svoju manifestaciju Martinje 2017.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.