Gradonačelnik Milan Bandić primio je Nenada Hučića, djelatnika Zagrebparkinga koji je prošlog tjedna spriječio razbojstvo na Gagarinovom putu.
16.02.2017.
Gradonačelnik Milan Bandić primio je Nenada Hučića, djelatnika Zagrebparkinga koji je prošlog tjedna spriječio razbojstvo na Gagarinovom putu.
Nakon susreta s gradonačelnikom, Nenad Hučić je u izjavi za novinare ispričao kako je taj dan radio na području Gagarinovog puta kad je začuo ženski glas koji poziva u pomoć. Instiktivno sam reagirao i krenuo u smjeru od kuda sam čuo zapomaganje. Naletio sam na pljačkaše i počeo sam za njima trčati, nakon čega su oni ispustili torbicu i pobjegli, dodao je Nenad Hučić, napomenuvši da je policija brzo došla.
Ana Stojić Deban, predsjednica Uprave Zagrebačkog holdinga je istaknula da za podvig njihovog djelatnika nisu znali sve dok od obitelji napadnute gospođe nisu zaprimili pismo zahvale. Ponosni smo na našeg djelatnika Nenada Hučića i svakako ćemo predložiti da mu se dodjeli Medalja Grada Zagreba za hrabrost i humanost.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.