clanak False

Evidencija vozila

08.01.2019.
Autotaksi prijevoznik je dužan voditi EVIDENCIJU VOZILA u elektroničkom obliku.
 
U slučaju novonabavljenog vozila ili izmjene vozila autotaksi prijevoznik je dužan predati ZAHTJEV ZA PROMJENU PODATAKA O EVIDENCIJI VOZILA , Odsjeku za izdavanje licencija, dozvola i odobrenja, GRADSKI URED ZA MJESNU SAMOUPRAVU, PROMET, CIVILNU ZAŠTITU I SIGURNOST, Trg Stjepana Radića 1, telefon: 6101076.
 
Uz zahtjev je potrebno priložiti:
  • Ažurnu evidenciju vozila,
  • Presliku prometne dozvole,
  • Presliku police osiguranja putnika i
  • Ugovor o najmu vozila, ako prijevoznik nije vlasnik vozila.
Autotaksi prijevoznici odnosno osobni automobili koji su licencije za obavljanje autotaksi prijevoza stekli nakon stupanja na snagu Zakona o prijevozu u cestovnom prometu (NN 41/18) imaju obvezu zadovoljenja uvjeta električnog pogona ili motora s unutarnjim izgaranjem koji neovisno o pogonskom gorivu mora ispunjavati najmanje zahtjeve Euro 5 norme, a od 1. 1. 2025. Euro 6 norme.

Autotaksi prijevoznici, odnosno osobni automobil koji je imao važeći izvod iz licencije za obavljanje autotaksi prijevoza u trenutku stupanja na snagu Zakona o prijevozu u cestovnom prometu (NN 41/18) imaju rok prilagodbe do 1. lipnja 2023. godine za zadovoljenje uvjeta električnog pogona ili motora s unutarnjim izgaranjem koji neovisno o pogonskom gorivu moraju ispunjavati najmanje zahtjeve Euro 5 norme, a od 1. 1. 2025. Euro 6 norme.

Evidencija vozila mora najmanje sadržavati:
  • ime, prezime i prebivalište fizičke osobe – obrtnika autotaksi prijevoznika, odnosno naziv tvrtke i sjedište pravne osobe autotaksi prijevoznika,
  • OIB autotaksi prijevoznika,
  • registarsku i VIN oznaku aktivnog vozila kojim se obavlja autotaksi prijevoz
  • modelsku godinu vozila prema VIN oznaci vozila i
  • naziv proizvođača i model vozila.
 
Sve promjene u evidenciji autotaksi prijevoznik je dužan dostaviti izdavatelju licencije u roku od osam dana od dana nastanka promjene, na način da dostavi posljednju ažuriranu verziju evidencije i popis promjena izbrisanih i upisanih vozila u odnosu na posljednju evidenciju koju je dostavio izdavatelju licencije, pri čemu dostavljena ažurna evidencija odnosno popis promjena mora sadržavati datum brisanja odnosno upisa svakog pojedinog vozila u predmetnu evidenciju.

Zahtjevi i dokumentacija predaju se u pisarnici Gradske uprave, Trg Stjepana Radića 1 ili putem e-maila: pisarnica@zagreb.hr