Aktivnosti gradskih službi na potresom pogođenim područjima-24.2.
Aktivnosti gradskih službi na potresom pogođenim područjima-24.2.
24.02.2021.
Pripadnici Javne vatrogasne postrojbe Grada Zagreba i Vatrogasne zajednice Grada Zagreba su od potresa u prosincu 2020. do 23. veljače 2021. odradili 2190 intervencije većinom vezanih za otklanjanje posljedica potresa a uklanjali su se nesigurni dijelovi objekata i fasade. Od potresa u prosincu 2020. zagrebački su vatrogasci samo u Zagrebu uklonili 1153 dimnjaka a uklonjeno je i oko 2700 m2 fasada.
Gradsko društvo crvenog križa Zagreb je u Centru za prihvat humanitarne pomoći na Velesajmu od 1. siječnja - 23. veljače prikupilo 477 400 kilograma hrane i 653 159 komada higijenskih proizvoda. Na područje Sisačko -moslavačke županije se i nadalje u prosjeku šalje 3 do 4 kamiona hrane i higijenskih potrepština ovisno o potrebama na terenu.
Na dan 23. veljače 2021. odvezeno je ukupno 116,26 tona građevinskog otpada sa ukupno 49 lokacija te je od početka čišćenja do danas odvezeno ukupno 42 117,31 tona građevinskog otpada sa ukupno 18 929 lokacija.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.