Pozivni centar je u razdoblju od 25. siječnja 2021. (22,00) do 26. siječnja 2021. (22,00) zaprimio 6 prijava na adresu potres@zagreb.hr, dvije prijave iz Ureda za upravljanje u hitnim situacijama te 17 prijava putem Zagrebačkog holdinga. Sveukupno u navedenome periodu: 25 prijava i 60 telefonskih poziva posredstvom besplatnih telefonskih linija 0800 8802 i 0800 8805.
Pripadnici Javne vatrogasne postrojbe Grada Zagreba i Vatrogasne zajednice Grada Zagreba su od potresa u prosincu 2020. do 26. siječnja 2021. odradili 1794 intervencije, a na području Sisačko-moslavačke županije odrađeno je 546 intervencija.
Gradsko društvo crvenog križa Zagreb je u Centru za prihvat humanitarne pomoći na Velesajmu od 1.-24. siječnja prikupilo 428.355,10 kilograma hrane i 591809 kom komada higijenskih proizvoda Na područje Sisačko -moslavačke županije se i nadalje u prosjeku šalje 3 do 4 kamiona hrane i higijenskih potrepština ovisno o potrebama na terenu.
Na dan 26. siječnja 2021. odvezeno je ukupno 100 tona građevinskog otpada s ukupno 41 lokacije, te je od početka čišćenja do danas odvezeno ukupno 39 925,42 tone građevinskog otpada sa ukupno 18019 lokacija.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.