Gradsko društvo crvenog križa Zagreb je u Centru za prihvat humanitarne pomoći na Velesajmu od 1. siječnja - 11. veljače prikupilo 465 909,39 kilograma hrane i 626 698 komada higijenskih proizvoda. Na područje Sisačko -moslavačke županije se i nadalje u prosjeku šalje 3 do 4 kamiona hrane i higijenskih potrepština ovisno o potrebama na terenu.
Na dan 11. veljače 2021. odvezeno je ukupno 90 tona
građevinskog otpada s ukupno 32 lokacija, te je od početka čišćenja do danas odvezeno ukupno 41.231,63 tona građevinskog otpada sa ukupno 18.558 lokacija.
Da podsjetimo, Grad Zagreb pruža
stručnu pomoć pri ispunjavanju obrazaca i sastavljanja prijave kao i kod prikupljanja dokumentacije radi ostvarivanja prava sukladno Zakonu o obnovi Grada Zagreba. Zaključno s danom 11. veljače 1147 građana je zatražilo pomoć pri ispunjavanju i prikupljanju dokumentacije.
Izvješće o terenskim očevidima
Vanjski stručnjaci Stručnog povjerenstva odradili su 7.275 terenskih očevida na području gradskih četvrti Podsljeme, Gornja Dubrava, Maksimir, Donja Dubrava, Sesvete, Črnomerec, Peščenica-Žitnjak, Podsused-Vrapče, Stenjevec, Trešnjevka-jug, Trešnjevka-sjever, Trnje, Donji Grad i Gornji Grad –Medveščak. Verificirano je ukupno 7.007 zapisnika. Inženjeri su do danas odradili 26.100 radnih sati.
* Besplatne telefonske linije 0800 8802 i 0800 8805 su i dalje otvorene za naše sugrađane, koji mogu zatražiti asistenciju tijekom cijeloga dana i noći. Hitne intervencije operativnih gradskih službi na sanaciji posljedica potresa mogu se zatražiti i putem elektroničke pošte potres@zagreb.hr. Potrebno je poslati osobne podatke, odnosno ime, prezime i broj telefona te adresu objekta, uz što je moguće detaljniji opis i fotografije, kao i navesti potrebu hitnih sigurnosnih aktivnosti.
Novi Javni poziv Grada Zagreba za dodjelom novčane pomoći traje do 10.03.2021.
Grad Zagreb je s ciljem što žurnije pomoći građanima čije su nekretnine oštećene u potresu raspisao Javni poziv za podnošenje zahtjeva za dodjelu novčane pomoći za obnovu nekretnina oštećenih u potresu na području Grada Zagreba. Na prvi Javni poziv je pristiglo 442 prijave, te se dodijelila novčana pomoć fizičkim osobama vlasnicima nekretnine (stana ili obiteljske kuće) oštećenih u potresu na području Grada Zagreba u iznosu do 50.000,00 kuna. Nakon obrađene dokumentacije i terenskih očevida od strane inženjera, utvrđeno je da 254 prijave imaju pravo na naknadu štete u ukupnom iznosu od 9,026 milijuna kuna, te su isplate u tijeku.
Poziv za prijavu štete na osobnim automobilima
Fizičke osobe – vlasnici osobnih automobila koji imaju prijavljeno prebivalište u Gradu Zagrebu, a koji su pretrpjeli materijalnu štetu na vozilu koje se nalazilo na javnoj površini uslijed potresa koji su se dogodili 22. ožujka 2020. i 29. prosinca 2020., mogu prijaviti nastalu štetu ukoliko dostave zapisnik policije o izvršenom očevidu na mjestu gdje je nastala šteta na vozilu. Prijava štete na vozilu podnosi se dostavom obrasca koji se mogu preuzeti na www.zagreb.hr i u pisarnicama Gradske uprave, radnim danom od 08.00 do 15.30 sati. Obrasci se mogu podnijeti putem e-maila prijavastetevozilo@zagreb.hr, predati u pisarnici ili poslati poštom na adresu: Gradski ured za gospodarstvo, energetiku i zaštitu okoliša, Park Stara Trešnjevka 2, 10000 Zagreb. Sve potrebne informacije mogu se dobiti na broj telefona 6585-750 ili 6585-913 ili putem e-maila: prijavastetevozilo@zagreb.hr . Vlasnici vozila koji žele koristiti novčanu pomoć koju dodjeljuje Grad Zagreb, trebaju dostaviti svoje prijave na propisanim obrascima zaključno sa 30. ožujka 2021.Nakon prikupljenih prijava šteta Grad Zagreb propisat će uvjete i način dodjele novčane pomoći vlasnicima vozila.