Svečanom sjednicom Fakultetskoga vijeća obilježeni su Dan i 107. obljetnica Medicinskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Sjednicu je otvorio dekan prof. dr. sc. Slavko Orešković, naglasivši kako upravo na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu prosječno jedan liječnik dnevno dobije zvanje liječnika specijalista što ga čini najodgovornijim za medicinsku povijest, sadašnjost ali i budućnost hrvatske medicine.
U ime gradonačelnika Grada Zagreba, kao njegova izaslanica, obratila se i pročelnica Gradskog ureda za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom dr. sc. Lora Vidović ističući pritom kako je zagrebački Medicinski fakultet simbol izvrsnosti, inovacija i predanosti obrazovanju i istraživanju. „Generacije liječnika, zdravstvenih djelatnika, ali i znanstvenika koje su se ovdje obrazovale ostavile su neizbrisiv trag u našoj zajednici doprinoseći time razvoju suvremene medicine i javnog zdravstva.“, kazala je te spomenula i dobru suradnju Grada i Zavoda za sudsku medicinu i kriminalistiku Fakulteta u organizaciji rada mrtvozorničke službe. „U ime gradonačelnika grada Zagreba i svih naših građana, uz zahvalu na vašem radu i doprinosu zajednici, upućujem iskrene čestitke na ovom iznimnom jubileju. Neka ova obljetnica bude poticaj za daljnji rad i uspjehe!“, zaključila je pročelnica.
Prigodnim riječima obratili su se i prof. Stjepan Lakušić rektor Sveučilišta u Zagrebu, akademik Velimir Neidhard predsjednik HAZU, izaslanica predsjednika Vlade RH, doc. Iva Ivanković i izaslanica predsjednika Hrvatskog sabora, prof. Vesna Bedeković.
Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu najstariji je medicinski fakultet u Republici Hrvatskoj, osnovan 1917. godine. Danas ta nastavno-znanstvena ustanova organizira i izvodi nastavu različitih programa studija medicine i sestrinstva te obavlja znanstvenu i stručnu djelatnost iz područja Biomedicine i zdravstva, sudjeluje u realizaciji programa zdravstvene zaštite te provodi različitih oblika stručnog i znanstvenog usavršavanja djelatnika u zdravstvu kao dio cjeloživotnog učenja.