clanak False

Sektor za energetsku obnovu zgrada javnog sektora, obnovu kulturnih dobara i višestambenih zgrada

20.05.2025.
IZVAN SJEDIŠTA UREDA, na lokaciji: Avenija Marina Držića 4/IV

Pomoćnik pročelnika za energetsku obnovu zgrada javnog sektora, obnovu kulturnih dobara i višestambenih zgrada: Mato Mauhar
Tel: 01/6166-312
E- mail: mato.mauhar@zagreb.hr

- obavlja poslove vezane za pripremu tehničke dokumentacije, organiziranje energetske obnove zgrada javne namjene, obnovu kulturnih dobara i višestambenih zgrada, aktivnosti u provođenju realizacije sklopljenih ugovora za radove i usluge koje obuhvaćaju usklađivanje rada svih sudionika u svakodnevnoj koordinaciji na gradilištu te u pisanom i usmenom oblik, praćenje i primjenjivanje preporuka u području racionalnog i učinkovitog korištenja energije, poboljšanja energetske učinkovitosti objekata, sudjelovanja u pripremi prijedloga i studija, prijedloga mjera i projekata za poboljšanje energetske učinkovitosti objekata te usklađenje njihove provedbe, sudjelovanja u aplikacijama i provedbi EU projekata, sudjelovanje u pripremi dokumentacije za podnošenje projektnih prijedloga na otvorene pozive za dodjelu bespovratnih financijskih sredstava osiguranih financijskim instrumentima Europske unije te drugi poslovi iz djelokruga Sektora.

ODJEL ZA OBNOVU KULTURNIH DOBARA I ZAŠTITU OD GRAFITA
Voditeljica Odjela za obnovu kulturnih dobara i zaštitu od grafita: Iva Peček
Tel: 01/6166-322
E-mail: iva.pecek@zagreb.hr

- obavljaju se poslovi koji se odnose na pripremu tehničke dokumentacije za obnovu kulturnih dobara, poslovi zaštite vanjskih dijelova građevina od grafita, poslovi u vezi s pripremom i provedbom postupka javne nabave, za potrebe iz djelokruga Odjela, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), te poslovi vezano za realizaciju sklopljenih ugovora za radove i usluge koji obuhvaćaju sudjelovanje u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, praćenje financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, sudjelovanje u odobravanju aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

ODSJEK ZA OBNOVU KULTURNIH DOBARA
Voditelj Odsjeka za obnovu kulturnih dobara: kontakt osoba:
Tel: 01/6166-312

- obavljaju se poslovi koji se odnose na pripremu tehničke dokumentacije za obnovu kulturnih dobara kao i realizacija radova, pripremu i ishođenje suglasnosti, posebnih uvjeta i dozvola za radove, smjernica i rješenja nadležnih javnopravnih tijela i gradskih ureda, prikupljanje imovinskopravne, zemljišnoknjižne i geodetske dokumentacije za ishođenje lokacijskih i građevinskih dozvola za radove na obnovi kulturnih dobara iz djelokruga Odsjeka, analize prijedloga parcelacije, sudjelovanje u pribavljanju posebnih uvjeta i mišljenja u postupku izdavanja lokacijskih dozvola, organiziranje izrade parcelacijskih i geodetskih elaborata zbog potrebe utvrđivanja prava služnosti za polaganje i održavanje komunalnih instalacija prema konačnim i pravomoćnim lokacijskim dozvolama (praćenje izrade i potvrđivanja, kontrola rokova izvršenja), organiziranje izrade elaborata o procjeni vrijednosti zemljišta, objekata i poljoprivrednih kultura (praćenje izrade i kontrola rokova izvršenja, pripremanje dokumentacije za provođenje nadmetanja za ustupanje usluga (projektiranje, stručni nadzor, koordinator zaštite na radu, voditelj projekta), radova i robe, sudjelovanje u davanju pojašnjenja na upite ponuditelja tijekom postupka javne nabave, analize ponuda i kontrola troškova, praćenje rokova i dinamike izrade, odnosno poslovi u vezi s pripremom i provedbom postupka javne nabave za potrebe iz djelokruga Odsjeka što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), prikupljanje podataka i informacija te suradnja s nadležnim gradskim uredima i Zavodom za zaštitu spomenika kulture i prirode radi planiranja izvođenja radova na obnovi, zaštiti i očuvanju kulturnih dobara, pripremanje uvjeta za realizaciju radova, rekonstrukcije ili sanacije objekata, pripremanje dokumentacije za ustupanje radova i sudjelovanje u stručnoj obradi ponuda, praćenje realizacije programa, dinamike i rokova izvođenja radova, usklađivanje rada svih sudionika na izvođenju radova, sudjelovanje u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, te praćenje financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, obrada i davanje mišljenja o opravdanosti aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje, sudjelovanja u organiziranju tehničkog pregleda, izradi konačnog obračuna i primopredaji objekta krajnjem korisniku, praćenja stanja kvalitete obavljenih radova tijekom jamstvenog roka i otklanjanja eventualnih nedostataka, obrade podataka za izradu programa, izvješća i planova rada, drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

ODSJEK ZA ZAŠTITU OD GRAFITA
Voditelj Odsjeka za zaštitu od grafita: kontakt osoba:
Tel: 01/6166-312

- obavljaju se poslovi zaštite vanjskih dijelova građevina od grafita koji se odnose na zaprimanje i obradu zahtjeva, praćenje rokova i dinamike izrade/dopune zahtjeva, davanju pojašnjenja na upite suvlasnicima, pripremu i ishođenje suglasnosti i posebnih uvjeta nadležnih javnopravnih tijela i gradskih ureda, pripremanje dokumentacije za provođenje nadmetanja za ustupanje usluga (projektiranje, stručni nadzor) i radova, sudjelovanje u davanju pojašnjenja na upite ponuditelja tijekom postupka javne nabave, analize ponuda i kontrola troškova, praćenje rokova i dinamike izrade, odnosno poslovi u vezi s pripremom i provedbom postupka javne nabave za potrebe iz djelokruga Odsjeka što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), rad i suradnja sa povjerenstvom koje osniva i imenuje gradonačelnik, prikupljanja podataka i suradnje s drugim nadležnim gradskim uredima, praćenje stanja kvalitete obavljenih radova tijekom jamstvenog roka i otklanjanje eventualnih nedostataka obrade, praćenje realizacije te dostave podataka za izradu godišnjih programa, izvješća i planova rada, izradu hodograma, pripremu izvješća za protokol, sudjelovanje u radu Odbora, pripremu, koordinaciju, provedbu i praćenje projekata, drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

ODJEL ZA ENERGETSKU OBNOVU I OBNOVU VIŠESTAMBENIH ZGRADA
Voditeljica Odjela za energetsku obnovu i obnovu višestambenih zgrada: Zrinka Puhin
Tel: 01/6166-311
E-mail: zrinka.puhin@zagreb.hr

- obavljaju se poslovi analize energetske potrošnje zgrada javnog sektora u vlasništvu ili pod upravljanjem Grada Zagreba, poslovi u vezi s pripremom i provedbom postupka javne nabave, za potrebe iz djelokruga Odjela, što je provodi nadležna služba (za javnu nabavu), te poslovi vezano za realizaciju sklopljenih ugovora za radove i usluge koji obuhvaćaju sudjelovanje u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, praćenje financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, sudjelovanje u odobravanju aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje, te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

ODSJEK ZA ENERGETSKU OBNOVU ZGRADA
Voditeljica Odsjeka za energetsku obnovu zgrada: Nataša Kelava
Tel: 01/6166-327
E- mail: natasa.kelava@zagreb.hr

- obavljaju se poslovi pripreme elemenata i sudjelovanja u izradi projektnih rješenja, te sudjelovanja u ishođenju propisane dokumentacije za građenje i rekonstrukciju objekata, pripremanje dokumentacije za provođenje postupaka javne nabave za uslugu izrade projektno tehničke dokumentacije, za izvođenje radova, za uslugu stručnog nadzora, voditelja projekta, koordinatora zaštite na radu tijekom izvođenja radova, sudjelovanje u usklađivanju dokumentacije za provedbu postupaka javne nabave sukladno zahtjevu nadležne službe za javnu nabavu, sudjelovanje u davanju pojašnjenja na upite ponuditelja tijekom postupka javne nabave, računska kontrola i analiza ponuda, sudjelovanje u pripremi, praćenje realizacije, dinamike i rokova izvođenja ugovorenih usluga i radova, usklađivanje rada svih sudionika na izvođenju radova, sudjelovanje u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, te praćenje financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, obrada i davanje mišljenja o opravdanosti aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje, izradi okončanog obračuna i primopredaje radova krajnjem korisniku, praćenje stanja kvalitete obavljenih radova tijekom jamstvenog roka i otklanjanja eventualnih nedostataka, praćenje realizacije te dostave podataka za izradu godišnjih programa, izvješća i planova rada, drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

ODSJEK ZA OBNOVU VIŠESTAMBENIH ZGRADA
Voditelj Odsjeka za obnovu višestambenih zgrada: Goran Salihbegović
Tel: 01/6166-316
Email: goran.salihbegovic@zagreb.hr

-  obavljaju se poslovi koji se odnose na pripremu tehničke dokumentacije za obnovu višestambenih zgrada, aktivna suradnja na realizaciji i razvoju projekata s drugim gradskim upravnim tijelima, trgovačkim društvima, ustanovama, institucijama i organizacijama, poslovi koji se odnose na pripremu i ishođenje suglasnosti, posebnih uvjeta, smjernica i rješenja nadležnih javnopravnih tijela i gradskih ureda, pripremanje dokumentacije za provođenje postupaka javne nabave za usluge izrade projektno tehničke dokumentacije, za izvođenje radova, za uslugu stručnog nadzora, voditelja projekta, koordinatora zaštite na radu tijekom izvođenja radova, sudjelovanje u usklađivanju dokumentacije za javnu nabavu sukladno zahtjevu nadležne službe (za javnu nabavu), sudjelovanje u davanju pojašnjenja na upite ponuditelja tijekom postupka javne nabave, računska kontrola i analiza ponuda, prikupljanja podataka i suradnje s tijelom nadležnim za zaštitu kulturnih dobara radi planiranja obnove višestambenih zgrada, praćenje realizacije, dinamike i rokova izvođenja ugovorenih usluga i radova, usklađivanje rada svih sudionika na izvođenju radova, sudjelovanje u redovnim koordinacijama na gradilištu, pisanu i usmenu komunikaciju sa svim sudionicima u gradnji, te praćenje financijskog izvršenja sklopljenih ugovora i narudžbenica, obrada i davanje mišljenja o opravdanosti aneksa ugovora za rokove i financijsko dougovaranje, izradi okončanog obračuna i primopredaje radova krajnjem korisniku, praćenje stanja kvalitete obavljenih radova tijekom jamstvenog roka i otklanjanja eventualnih nedostataka, praćenje realizacije te dostave podataka za izradu godišnjih programa, izvješća i planova rada, drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.