clanak False

Gradski ured za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet - NATJEČAJ JE DJELOMIČNO PONIŠTEN 23.12.2013.

19.06.2013.

NATJEČAJ JE, 23.12.2013., PONIŠTEN U DIJELU KOJI SE ODNOSI NA PRIJAM administrativnog referenta/administrativne referentice u Prvom područnom odsjeku (Centar, Trnje, Medveščak, Maksimir, Trešnjevka, Črnomerec, Susedgrad) Odjela prometnog redarstva.

Narodne novine broj 74 od 19. lipnja 2013.

Na temelju članka 17. i članka 19. stavaka 1. i 4. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, 86/08 i 61/11), pročelnik Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet, raspisuje

JAVNI  NATJEČAJ
za prijam u službu
u Gradski ured za prostorno uređenje, izgradnju Grada,
graditeljstvo, komunalne poslove i promet


- Izvan ustrojstvenih jedinica:
1. Višeg stručnog referenta/više stručne referentice za organizacijske poslove i dokumentaciju
- 1 izvršitelj/izvršiteljica,

Potrebno stručno znanje: sveučilišni/sveučilišna, odnosno stručni prvostupnik/stručna prvostupnica upravne struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni stručni ispit.


- u Sektoru za pravne i financijske poslove, Odjelu za pravne poslove, Odsjeku za pravne i stambene poslove:
2. Administrativnog referenta/administrativne referentice
- 1 izvršitelj/izvršiteljica,

Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne, birotehničke ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni stručni ispit.


- u Sektoru za prostorno uređenje i graditeljstvo, Odjelu za prostorno uređenje:
3. Stručnog referenta/stručne referentice za dokumentaciju
– 1 izvršitelj/izvršiteljica,

Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne, birotehničke, opće ili ekonomske struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni stručni ispit.


- u Sektoru za komunalne poslove i javne površine:
4. Višeg upravnog referenta/više upravne referentice za komunalne poslove u Odjelu za komunalne poslove i zelenilo, Odsjeku za komunalne poslove
– 1 izvršitelj/izvršiteljica,

Potrebno stručno znanje: sveučilišni/sveučilišna, odnosno stručni prvostupnik/stručna prvostupnica arhitektonske, građevinske, ekonomske ili upravne struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni stručni ispit.

5. Stručnog referenta/stručne referentice za dokumentaciju u Odjelu za sustavno praćenje provedbe gradskih projekata – 1 izvršitelj/izvršiteljica,

Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema informatičke ili elektrotehničke struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni stručni ispit


- u Sektoru za građenje objekata društvenih djelatnosti i stanogradnju, Odjelu za građenje objekata obrazovanja, tehničke kulture i športa, Odsjeku za građenje objekata predškolskog i školskog odgoja i tehničke kulture:
6. Višeg stručnog referenta/više stručne referentice za organiziranje građenja
– 1 izvršitelj/izvršiteljica,

Potrebno stručno znanje: sveučilišni/sveučilišna, odnosno stručni prvostupnik/stručna prvostupnica građevinske ili arhitektonske struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni stručni ispit.


- u Sektoru za komunalno i prometno redarstvo:
7. Administrativnog referenta/administrativne referentice u Odjelu komunalnog redarstva
– 1 izvršitelj/izvršiteljica,

Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne, birotehničke ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni stručni ispit.

8. Višeg referenta – komunalnog redara/više referentice – komunalne redarice u Drugom područnom odsjeku (Gornji grad – Medveščak, Maksimir) Odjela komunalnog redarstva – 1 izvršitelj/izvršiteljica,

Potrebno stručno znanje: sveučilišni/sveučilišna, odnosno stručni prvostupnik/stručna prvostupnica struke s područja tehničkih znanosti ili upravne ili druge struke s područja društvenih znanosti, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni stručni ispit.

9. Administrativnog referenta/administrativne referentice u Prvom područnom odsjeku (Centar, Trnje, Medveščak, Maksimir, Trešnjevka, Črnomerec, Susedgrad) Odjela prometnog redarstva – 1 izvršitelj/izvršiteljica,

Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne, birotehničke ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni stručni ispit.


- u Sektoru za ceste, Odjelu za pripremu dokumentacije, izgradnju i rekonstrukciju cesta i objekata javnog gradskog prometa, Odsjeku za pripremu tehničke dokumentacije za izgradnju i rekonstrukciju cesta i objekata javnog gradskog prometa:
10. Višeg stručnog referenta/više stručne referentice za pripremu zemljišta za izgradnju i rekonstrukciju cesta i objekata javnog gradskog prometa
– 1 izvršitelj/izvršiteljica,

Potrebno stručno znanje: sveučilišni/sveučilišna, odnosno stručni prvostupnik/stručna prvostupnica prometne, geodetske ili građevinske struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni stručni ispit.


Uvjet sveučilišnog/sveučilišne, odnosno stručnog prvostupnika/stručne prvostupnice, utvrđen za radna mjesta pod rednim brojem 1., 4., 6., 8., i 10. temeljem odredbe članka 35. stavka 2. Uredbe o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, 74/10), ispunjavaju i osobe koje su po ranijim propisima stekle višu stručnu spremu.

Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju položen državni stručni ispit, uz obvezu da ga polože u roku od godine dana od prijma u službu.

Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.

Služba se zasniva na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad u trajanju od tri mjeseca.

Kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu propisane člankom 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.

Kandidati su u prijavi dužni navesti naziv i redni broj radnog mjesta za koje podnose prijavu.

Kandidati koji se natječu na više radnih mjesta dužni su za svako radno mjesto podnijeti posebnu prijavu sa svim traženim prilozima. 

Uz prijavu kandidati su dužni priložiti:
- dokaz o državljanstvu (preslika osobne iskaznice, putovnice, vojne iskaznice ili domovnice),
- dokaz o stručnoj spremi: za radna mjesta pod rednim brojem 1., 4., 6., 8., i 10. preslika svjedodžbe (za kandidate koji su stekli naziv sveučilišni ili stručni prvostupnik/prvostupnica) ili preslika diplome (za kandidate koji su stekli VŠS), odnosno za radna mjesta pod rednim brojem 2., 3.,5., 7. i 9. preslika svjedodžbe o stečenoj srednjoj stručnoj spremi,
- uvjerenje o nevođenju kaznenog postupka (ne starije od 6 mjeseci),
- presliku uvjerenja o položenom državnom stručnom ispitu,
- dokaz o dosadašnjem radnom iskustvu (preslika radne knjižice ili potvrda Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje o razdobljima prijave na mirovinsko osiguranje),
- potvrdu poslodavca ili drugi odgovarajući dokument (preslika ugovora o radu, rješenja, obrasca prijave na mirovinsko osiguranje M-1P i sl.) o radnom iskustvu ostvarenom na poslovima odgovarajuće stručne spreme i struke u trajanju od najmanje jedne godine i
- životopis.

Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.), te dokaz da je nezaposlen (uvjerenje ili evidencijski list Hrvatskog zavoda za zapošljavanje).

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju.

Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj.

S kandidatima prijavljenim na javni natječaj provest će se testiranje i intervju radi provjere znanja i sposobnosti bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta za koje se primaju.

Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.

Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava javnim natječajem, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, područje provjere, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru navedeni su na web stranici www.zagreb.hr. Na web stranici www.zagreb.hr i na oglasnoj ploči u prizemlju zgrade gradske uprave, Zagreb, Trg Stjepana Radića 1, bit će objavljeno vrijeme i mjesto održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, najmanje pet dana prije održavanja provjere.

Prijave s prilozima dostavljaju se STRUČNOJ SLUŽBI GRADONAČELNIKA, Sektoru za upravljanje ljudskim potencijalima, Zagreb, Trg S. Radića 1, u roku 8 (osam) dana od dana objave natječaja u „Narodnim novinama“, s obveznom naznakom „za natječaj za prijam u službu u Gradski ured za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet“.

Kandidati će o rezultatima natječaja biti obaviješteni u zakonskom roku.