clanak False

Gradski ured za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet - OGLAS JE DJELOMIČNO PONIŠTEN 18.9.2019. i 19.9.2019.

16.05.2019.
Oglas je djelomično poništen
- 18.9.2019. u dijelu koji se odnosi na prijam jednog od dva izvršitelja/izvršiteljice na radnom mjestu savjetnika – komunalnog redara/savjetnice – komunalne redarice u Odsjeku za nadzor držanja i postupanja sa životinjama Odjela komunalnog redarstva u Sektoru za komunalno i prometno redarstvo i
- 19.9.2019. u dijelu koji se odnosi na prijam jednog od tri izvršitelja/izvršiteljice na radnom mjestu savjetnika – komunalnog redara/savjetnice – komunalne redarice u Odjelu komunalnog redarstva u Sektoru za komunalno i prometno redarstvo

Bilten Hrvatskog zavoda za zapošljavanje broj 95 od 16. svibnja 2019.
 
Na temelju članka 29. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, 86/08, 61/11, 4/18-Uredba i 96/18 – članak 4. Zakona o ovlasti Vlade Republike Hrvatske da uredbama uređuje pojedina pitanja iz djelokruga Hrvatskoga sabora) pročelnik Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet, raspisuje
 
 
O G L A S  
za prijam u službu na određeno vrijeme
u Gradski ured za prostorno uređenje, izgradnju Grada,
graditeljstvo, komunalne poslove i promet
 
 
-u Sektoru za komunalno i prometno redarstvo:
 
1.Stručnog savjetnika/stručne savjetnice za pravne poslove u Odjelu prometnog redarstva
– 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: magistar/magistra, odnosno stručni specijalist/stručna specijalistica pravne struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni stručni ispit.
 
2.Savjetnika – komunalnog redara/savjetnice – komunalne redarice u Odsjeku za nadzor držanja i postupanja sa životinjama Odjela komunalnog redarstva – 2 izvršitelja/izvršiteljice.
 
Potrebno stručno znanje: magistar/magistra, odnosno stručni specijalist/stručna specijalistica veterinarske struke ili struke s područja tehničkih ili društvenih znanosti, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni stručni ispit.
 
3.Savjetnika – komunalnog redara/savjetnice – komunalne redarice u Odjelu komunalnog redarstva – 3 izvršitelja/izvršiteljice.
 
Potrebno stručno znanje: magistar/magistra, odnosno stručni specijalist/stručna specijalistica struke s područja tehničkih znanosti ili  magistar/magistra, odnosno stručni specijalist/stručna specijalistica pravne struke ili druge struke s područja društvenih znanosti, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni stručni ispit.
 
4. Višeg stručnog suradnika – komunalnog redara/više stručne suradnice – komunalne redarice u Odjelu komunalnog redarstva - 2 izvršitelja/izvršiteljice.
 
Potrebno stručno znanje: magistar/magistra, odnosno stručni specijalist/stručna specijalistica struke s područja tehničkih znanosti ili magistar/magistra, odnosno stručni specijalist/stručna specijalistica pravne struke ili druge struke s područja društvenih znanosti, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni stručni ispit.
 
5. Višeg referenta – komunalnog redara/više referentice – komunalne redarice u Odjelu komunalnog redarstva - 4 izvršitelja/izvršiteljice.
 
Potrebno stručno znanje: sveučilišni/sveučilišna, odnosno stručni prvostupnik/stručna prvostupnica struke s područja tehničkih znanosti ili upravne ili druge struke s područja društvenih znanosti, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni stručni ispit.
 
6. Referenta – prometnog redara/referentice – prometne redarice u Odjelu prometnog redarstva - 15 izvršitelja/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema u najmanje četverogodišnjem trajanju, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, završen program osposobljavanja, položen vozački ispit B kategorije, poznavanje rada na PC-u.
Posebni uvjeti: položen državni stručni ispit i zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova prometnog redara.
 
7. Administrativnog referenta/administrativne referentice u Odjelu komunalnog redarstva – 2 izvršitelja/izvršiteljice.
 
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne, birotehničke ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni stručni ispit.
 
Uvjet magistra/magistre, odnosno stručnog specijaliste/stručne specijalistice, za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2., 3. i 4., temeljem odredbe članka 35. stavka 1. Uredbe o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, broj 74/10 i 125/14), ispunjavaju i osobe koje su po ranijim propisima stekle visoku stručnu spremu.
 
Uvjet sveučilišnog/sveučilišne, odnosno stručnog prvostupnika/stručne prvostupnice, za radno mjesto pod rednim brojem 5., temeljem odredbe članka 35. stavka 2. Uredbe o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, 74/10 i 125/14), ispunjavaju i osobe koje su po ranijim propisima stekle višu stručnu spremu.
 
Kandidati koji nemaju završen program osposobljavanja za radno mjesto pod rednim brojem 6., moraju se stručno osposobiti i položiti ispit.
 
Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju položen državni stručni ispit, a kojeg će, u slučaju prijma, biti obvezni položiti.
 
Kandidati za radno mjesto pod rednim brojem 6. mogu pristupiti polaganju državnog stručnog ispita, nakon položenog ispita o stručnoj osposobljenosti za obavljanje poslova prometnog redara.
 
Na oglas se mogu javiti osobe oba spola.
 
Služba se zasniva na određeno vrijeme, u trajanju od 6 mjeseci, radi obavljanja poslova čiji se opseg privremeno povećao, uz obvezni probni rad u trajanju od dva mjeseca.
 
Kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu propisane člankom 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.
 
Kandidati su u prijavi dužni navesti naziv i redni broj radnog mjesta za koje podnose prijavu.

Kandidati koji se natječu za više radnih mjesta dužni su za svako radno mjesto podnijeti posebnu prijavu sa svim traženim prilozima.

 
Uz prijavu kandidati su dužni (u izvorniku ili neovjerenoj preslici) priložiti:
- životopis,
- dokaz o državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica),
- dokaz o stručnoj spremi: za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2., 3. i 4.: diploma; za radno mjesto pod rednim brojem 5.: svjedodžba (za kandidate koji su stekli naziv sveučilišni ili stručni prvostupnik/prvostupnica) ili diploma (za kandidate koji su stekli VŠS), za radno mjesto pod rednim brojem 6.: svjedodžba o stečenoj srednjoj stručnoj spremi u najmanje četverogodišnjem trajanju,
a za radno mjesto pod rednim brojem 7.: svjedodžba o stečenoj srednjoj stručnoj spremi,
- uvjerenje o nevođenju kaznenog postupka (ne starije od 3 mjeseca),
- uvjerenje o položenom državnom stručnom ispitu,
- vozačka dozvola za B kategoriju – za radno mjesto pod rednom brojem 6.,
- dokaz o ukupnom radnom iskustvu, ne stariji od 1 mjesec: Elektronički zapis (e-radna knjižica) ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, a koji zapis/potvrda, između ostalih podataka, mora sadržavati i podatke o poslodavcu, početku i prestanku osiguranja, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi, radnom vremenu, općini rada – prebivališta i trajanju staža osiguranja i
- dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje tri godine za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2. i 3.; odnosno u trajanju od najmanje jedne godine za radna mjesta pod rednim brojem 4., 5., 6. i 7. (ugovor o radu ili rješenje o rasporedu ili potvrda poslodavca), koji sadrži vrstu poslova i vremenska razdoblja u kojem je kandidat obavljao navedene poslove, a koje je radno iskustvo evidentirano u Elektroničkom zapisu/Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, traženoj u prethodnoj alineji.
 
Ukoliko kandidat uz prijavu priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, dužan je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog ili rodnog lista).
 
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na oglas pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na oglas priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz oglasa, kao i rješenje, odnosno potvrdu o priznatom statusu, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.).
 
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti temeljem Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, 121/17) dužni su dostaviti sve dokaze iz članka 103. citiranog Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na internet stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske https://branitelji.gov.hr/.
 
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u oglasu.

Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz oglasa, ne smatra se kandidatom prijavljenim na oglas.

 
S kandidatima prijavljenim na oglas provest će se testiranje i intervju radi provjere znanja i sposobnosti bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta za koje se primaju.
 
Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja, smatra se da je povukao prijavu na oglas.
 
Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava oglasom, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, područje provjere, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru navedeni su na web stranici www.zagreb.hr. Na web stranici www.zagreb.hr i na oglasnoj ploči u prizemlju zgrade gradske uprave, Zagreb, Trg Stjepana Radića 1, bit će objavljeno vrijeme i mjesto održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, najmanje pet dana prije održavanja provjere. Popis kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete oglasa bit će o objavljen na oglasnoj ploči u prizemlju zgrade gradske uprave, Zagreb, Trg Stjepana Radića 1.
 
Prijave s prilozima dostavljaju se STRUČNOJ SLUŽBI GRADONAČELNIKA, Sektoru za upravljanje ljudskim potencijalima, Zagreb, Trg S. Radića 1, u roku 8 (osam) dana od dana objave oglasa u Biltenu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, s obveznom naznakom „za oglas za prijam u službu u Gradski ured za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet“.
 
Kandidati će o rezultatima oglasa biti obaviješteni u zakonskom roku.