Grad Zagreb pokreće pilot uslugu besplatnog javnog prijevoza u pješačkoj zoni središta grada. Prijevoz malim električnim vozilima "Fulir“ bit će dostupan od subote, 15. lipnja, omogućujući građanima i turistima ekološki prihvatljiv način kretanja.
„Fulir je više od usluge prijevoza. To je korak prema održivijem, pristupačnijem i srdačnijem Zagrebu koji će mnogima olakšati svakodnevicu i poboljšati kvalitetu života u centru”, rekao je gradonačelnik Tomislav Tomašević objasnivši da je usluga prvenstveno namijenjena starijim osobama, teže pokretnim osobama i osobama s invaliditetom, ali će biti dostupna i ostalim građanima i turistima.
Mali električni automobili kapaciteta 5 putnika plus vozač, bit će dostupni od 08:00 do 20:00 sati, vikendom i praznicima sve do kraja listopada. Usluga je besplatna i može se naručiti putem telefona na brojeve 091/1111-425 i 091/1111-426. Vozači će sami odgovarati na pozive i dogovarati lokacije i rute.
Naziv "Fulir" izabran je u čast nezaboravnog lika iz najzagrebačkijeg filma "Tko pjeva zlo ne misli", a koncept je inspiriran uspješnim modelom „Kavalira“ u Ljubljani. Uslugu prijevoza će pružati Zagrebački električni tramvaj d.o.o.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.