Konferencija Compliance officer – uloga i dužnosti održava se danas u Hotelu Hilton, u organizaciji ICCrA Institut za Compliance, Criminal Compliance i Anti-Money Laundering i poslovnog tjednika Lider. U ime zagrebačkog gradonačelnika, stručni skup je pozdravila zamjenica doc. dr. sc. Olivera Majić, a u ime organizatora Davor Iljkić, predsjednik ICCrA. Okupljenima se obratila i zamjenica američkog veleposlanika Victoria J. Taylor.
U svom govoru okupljenima, zamjenica Majić posebno se dotaknula pitanja tranzicije hrvatskog društva, činjenice da se radi o mladoj tržišnoj ekonomiji, zatim hrvatskog pravnog okvira korporativnog upravljanja i implementiranja europskih direktiva, kao i formalnog obrazovanja i stručnog znanja o poslovnim procesima koje Compliance officer mora imati kako bi učinkovito izvršavao svoj posao. Osvrnula se i na outsource pravnih usluga te na brojne regulatore koji kontroliraju rad poduzetnika.
Cilj konferencije je šire prihvaćanje discipline i prakse Compliance officera u hrvatskom gospodarstvu, domaći i strani stručnjaci prezentiraju primjere dobre prakse a poseban fokus je na aktualnim pitanjima: Koja je uloga i pozicija CO u strukturi društva u odnosu na upravu i nadzorni odbor? Koje su uloge i dužnosti Compliance officera i kako je to riješeno na razini europskih zakonodavstava i kako bi trebalo biti u Hrvatskoj? Kako je postavljena struktura Compliance u domaćim ali i u drugim multinacionalnim tvrtkama? Kakva su iskustva i s kojim problemima se najčešće susreće Compliance officer?
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.