clanak False

Sektor za planiranje i pripremu postupaka javne nabave

02.01.2024.
IZVAN SJEDIŠTA UREDA, na lokaciji: Avenija Dubrovnik 15, Upravna zgrada broj I. (Zagrebački Velesajam), I.kat
 
Pomoćnica pročelnika za planiranje i pripremu postupaka javne nabave: Danijela Habijanec
Tel: 01 650-6519, 01 650-6520
E-mail: javna.nabava@zagreb.hrdanijela.habijanec@zagreb.hr
- obavlja poslove pripreme i izrade plana nabave, izrade analiza i izvješća o postupcima javne nabave, vođenja registra ugovora, izdavanja potvrda o uredno izvršenim ugovorima, upravljanja središnjom javnom nabavom, pripremanja postupaka javne nabave, izrade dokumentacije o nabavi, dokumentacije u vezi s provedbom elektroničke i zbirne nabave i ostale potrebne dokumentacije prema zahtjevima korisnika, te objave u Elektroničkom oglasniku javne nabave i na službenim internetskim stranicama Grada.


ODJEL ZA PLANIRANJE, IZVJEŠĆA I ANALIZU POSTUPAKA JAVNE NABAVE
Voditeljica Odjela za planiranje, izvješća i analizu postupaka javne nabave : Romina Sesar Šikić
​E-mail: romina.sesar-sikic@zagreb.hr
Tel: 01 650-6534
- obavljaju se poslovi pripreme i izrade plana nabave, poslovi praćenja, kontrole i poduzimanja aktivnosti za pravodobnu realizaciju plana nabave, poslovi koordiniranja aktivnosti između korisnika i Ureda, kontrole zahtjeva za pokretanje postupaka javne nabave korisnika u smislu njihove usklađenosti s podacima navedenima u planu nabave te potpunosti u smislu dostavljenih ovlaštenja za vođenje postupaka javne nabave, izjava o sprečavanju sukoba interesa i priloga zahtjevu, poslovi izrade analiza i izvješća o provedenim postupcima javne nabave, registracije ugovora i vođenja registra ugovora, praćenja izvršavanja ugovora i okvirnih sporazuma te poslovi izdavanja potvrda o urednom izvršavanju ugovora.

ODJEL ZA UPRAVLJANJE SREDIŠNJOM JAVNOM NABAVOM
Voditelj Odjela za upravljanje središnjom javnom nabavom: Josip Lovrić
​E-mail: josip.lovric@zagreb.hr
Tel: 01 650-6533
- obavljaju se poslovi koordinacije aktivnosti između korisnika središnje javne nabave (gradska upravna tijela i javni naručitelji) i Ureda, suradnje s korisnicima središnje javne nabave, predlaganja nabavnih kategorija, utvrđivanja i objedinjavanja ukupnih potreba na razini gradskih upravnih tijela i/ili dvaju ili više javnih naručitelja, poticanja ujednačavanja prilikom iskazivanja potreba, zaprimanja primjedbi i prijedloga korisnika vezanih za središnju javnu nabavu i dokumentiranja promjena, istraživanja tržišta vezano za nabavne kategorije, izrade objedinjenih tehničkih specifikacija (opisa predmeta nabave) za objedinjene predmete nabave na razini gradskih upravnih tijela i/ili dvaju ili više javnih naručitelja prema dostavljenim pojedinačnim tehničkim specifikacijama, izrade prijedloga dokumentacije za nadmetanje za objedinjene predmete nabave prema zahtjevima korisnika, sudjelovanja u pripremi i provedbi postupaka objedinjene javne nabave i ugovaranju.

ODJEL ZA PRIPREMU POSTUPAKA JAVNE NABAVE
Voditeljica Odjela za pripremu postupaka javne nabave: Jelena Peršinec
​E-mail: jelena.persinec@zagreb.hr
Tel: 01 650-6550
- obavljaju se poslovi kontrole zakonskog osnove postupka javne nabave navedenog u zahtjevu, izrade općeg dijela dokumentacije o nabavi i ostale potrebne dokumentacije u postupcima javne nabave male i velike vrijednosti prema zahtjevima korisnika, izrade objašnjenja dokumentacije za nadmetanje, izrade poziva za dostavu ponuda u vezi s provedbom elektroničke i zbirne nabave, sudjelovanja u izradi prijedloga ugovora i okvirnih sporazuma koji se objavljuju uz dokumentaciju za nadmetanje.

ODJEL ZA OBJAVE I DOKUMENTACIJU
Voditeljica Odjela za objave i dokumentaciju: Martina Ljubić Smodila, univ. spec.
​E-mail: martina.ljubicsmodila@zagreb.hr
Tel: 01 650-6578 
- obavljaju se poslovi zaprimanja i unosa ponuda u upisnik, otvaranja ponuda, izrade zapisnika o otvaranju ponuda, provjere osiguranih financijskih sredstava, izrade zaključaka o imenovanju stručnog povjerenstva za javnu nabavu, vraćanja jamstava ponuditeljima, objave u Elektroničkom oglasniku javne nabave i na službenim internetskim stranicama Grada, zaprimanja i objave objašnjenja dokumentacije za nadmetanje, zaprimanja zahtjeva za uvid u ponude i organizacije uvida u ponude, vođenja evidencija o postupcima javne nabave velike i male vrijednosti, provedbe prethodnog savjetovanja sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, pripreme i slanja dokumentacije radi provedbe ex post kontrola projekata sufinanciranih sredstvima EU ili iz drugih izvora, odnosno provedbe kontrola drugih ovlaštenih tijela.