"ReStart - podrška beskućnicima za ulazak na tržište rada"
"ReStart - podrška beskućnicima za ulazak na tržište rada"
28.12.2018.
Naziv natječaja: Širenje mreže socijalnih usluga u zajednici – faza III, Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2007-2013
Nositelj: Grad Zagreb
Partneri: Udruga RCCG Dom Nade, Socijalno-uslužna zadruga „Martinov plašt“ i Pravni Fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Pridruženi suradnici na projektu: Caritas Zagrebačke nadbiskupije i Hedona d.o.o.
Cilj projekta: Osigurati razvoj prilagođenih socijalnih usluga za podršku beskućnicima u svrhu podizanja zapošljivosti i integracije na tržištu rada Grada Zagreba
Trajanje projekta: 15 mjeseci
Početak provedbe projekta: 08.07.2015.
Završetak provedbe projekta: 30.09.2016.
Ukupna vrijednost projekta: 1.606.236,60 HRK, EU sufinanciranje: 1.497.625,82 HRK.
Ostvareni rezultati:
1. Razvijeni kapaciteti za pružanje usluga podrške zapošljavanju u prenoćištu i dnevnom boravku
2. Uspostavljena socijalna usluga ReStart - podrška beskućnicima za ulazak na tržište rada i samozapošljavanje
3. Umanjene pravno-administrativne barijere za zapošljavanje beskućnika
4. Umanjena negativna percepcija u javnosti o beskućnicima
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.