| Projektni tim za implementaciju „Integriranog informacijskog sustava Riznice Grada Zagreba“ (11. 12. 2025.) |
- Dražen Lučanin, Služba za informacijski sustav i tehničke poslove, sponzor projekta implementacije „Integriranog informacijskog sustava Riznice“ (dalje u tekstu: Projekt), - Daniela Juroš Pečnik, Gradski ured za financije i javnu nabavu, sponzorica Projekta - Gordana Vojnović, Gradski ured za financije i javnu nabavu, voditeljica Projekta, - Jasna Tomažić Šroler, Gradski ured za financije i javnu nabavu, zamjenica voditeljice Projekta za financijske poslove, - Mirjana Kutleša, Služba za informacijski sustav i tehničke poslove, zamjenica voditeljice Projekta za informatičke poslove, - Marijana Tovernić, Služba za informacijski sustav i tehničke poslove, konzultantica za poslovne procese, - Ivana Crnković, Gradski ured za financije i javnu nabavu, pravna konzultantica - Ana Štokalo, Služba za informacijski sustav i tehničke poslove, konzultantica za zaštitu podataka. Kao Ključni korisnik za poslovno područje imenuju se: - Pavka Krezo, Katarina Basta Miletić, Ivana Lučić, Zrinka Starešinčić, Ivo Ladan, Ivana Latinčić, Valentina Vratarić i Ivan Buljan, Gradski ured za financije i javnu nabavu, - Valentina Ivanović, Stručna služba Gradske uprave, - Marijo Teskera, Ured gradonačelnika, - Ivana Zovko, Gradski ured za unutarnju reviziju i kontrolu, - Dubravko Perica, Gradski ured za opću upravu i imovinsko-pravne poslove, - Barbara Kovačić Debeljak, Gradski ured za gospodarstvo, ekološku održivost i strategijsko planiranje, - Ivana Cvetek, Marko Gljuščić Ilić i Ana Korak, Gradski ured za obrazovanje, sport i mlade, - Darija Oslić, Gradski ured za kulturu i civilno društvo, - Đurđica Svaton, Gradski ured za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom, - Tatjana Zrnić, Gradski ured za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove, - Ana Kljenak, Gradski ured za upravljanje imovinom i stanovanje, - Željka Štefan Novaković, Gradski ured za katastar i geodetske poslove, - Filip Novak, Gradski ured za mjesnu samoupravu, promet, civilnu zaštitu i sigurnost, - Ivana Cerjak, Gradski zavod za zaštitu spomenika kulture i prirode, - Žanet Pelivan i Dinko Vukelić, Služba za informacijski sustav i tehničke poslove, - Žana Tropina, Stručna služba Gradske skupštine. Kao korisnici za poslovno područje imenuju se: - Marija Zeba, Gradski ured za financije i javnu nabavu, - Valentina Ivanović, Stručna služba Gradske uprave, - Marijo Teskera, Ured gradonačelnika, - Kristina Hojanić, Gradski ured za unutarnju reviziju i kontrolu, - Slavica Kuraja, Gradski ured za opću upravu i imovinsko-pravne poslove, - Iva Antoljak Tirić, Gradski ured za gospodarstvo, ekološku održivost i strategijsko planiranje, - Mirjana Tatarović, Ivana Kartelo, Daniela Tomljenović, Silvija Butić, Nada Zubović, Nikola Raič, Gradski ured za obrazovanje, sport i mlade, - Robert Penava, Gradski ured za kulturu i civilno društvo, - Marko Cikač, Gradski ured za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom, - Ivana Grilec, Gradski ured za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove, - Stipe Matić, Gradski ured za upravljanje imovinom i stanovanje, - Željka Štefan Novaković, Gradski ured za katastar i geodetske poslove, - Marina Jurčić, Gradski ured za mjesnu samoupravu, promet, civilnu zaštitu i sigurnost, - Ivana Cerjak, Gradski zavod za zaštitu spomenika kulture i prirode, - Jelena Mohorić Atanasić i Ana Štokalo, Služba za informacijski sustav i tehničke poslove, - Žana Tropina, Marina Savić i Vesna Bradač, Stručna služba Gradske skupštine. |