Dana 05. srpnja održana je održana je početna konferencija projekta „Za život u zajednici“. Uvodno su se gostima obratile gđa. Matea Pandurić ispred Humanitarne udruge „Fra Mladen Hrkać“ te ispred Grada Zagreba, Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom, gđa. Josipa Katalenac. Cilj projekta je pružanje podrške i podizanje svijesti javnosti o procesu deinstitucionalizacije, kao i unaprjeđenje kvalitete i širenje izvaninstitucijskih usluga za osobe s invaliditetom i starije osobe. Korisnicima će biti dostupne usluge psihosocijalne pomoći i podrške, kreativne radionice, edukacije o zdravim životnim stilovima i zdravoj prehrani, kao i edukacije o kineasthetisc-u. Na konferenciji se okupilo 15-ak gostiju, predstavnika Doma za starije osobe “Park”, Doma za starije osobe Peščenica, Doma za starije osobe Medvešćak, Doma za starije osobe Maksimir, Matice umirovljenika Grada Zagreba, Caritasa Zagrebačke nadbiskupije, Zaklade zajednički put, Zajednice saveza udruga osoba s invaliditetom, Saveza udruga obitelji zatočenih i nestalih hrvatskih branitelja te drugi suradnici Udruge.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.