Gradski ured za unutarnju reviziju i kontrolu
Narodne novine broj 125 od 1. listopada 2025. i web stranica Moj posao od 1. listopada 2025.
Na temelju članka 17. i članka 19. stavaka 1. i 4. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, 86/08, 61/11, 4/18, 112/19 i 17/25) pročelnica Gradskog ureda za unutarnju reviziju i kontrolu, raspisuje
J A V N I N A T J E Č A J
za prijam u službu
u Gradski ured za unutarnju reviziju i kontrolu
- IZVAN USTROJSTVENIH JEDINICA:
1. Administrativnog tajnika/administrativne tajnice - 1 izvršitelj/izvršiteljica
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne, birotehničke ili druge društvene struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit I. razine (državni ispit I. razine polaže se za obavljanje poslova radnog mjesta za koje je uvjet završena srednja škola).
- U SEKTORU ZA UNUTARNJU REVIZIJU:
2. Unutarnjeg revizora/unutarnje revizorice u Odjelu za unutarnju reviziju u gradskim upravnim tijelima, mjesnoj samoupravi i nacionalnim manjinama - 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij s područja društvenih, biotehničkih, prirodnih, humanističkih ili tehničkih znanosti, odnosno s područja biomedicine i zdravstva, najmanje četiri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, stručno ovlaštenje ministra financija za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit II. razine (državni ispit II. razine polaže se za obavljanje poslova radnog mjesta za koje je uvjet završen sveučilišni diplomski studij, sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij, stručni diplomski studij, sveučilišni prijediplomski studij, stručni prijediplomski studij ili stručni kratki studij).
3. Unutarnjeg revizora/unutarnje revizorice u Odjelu za unutarnju reviziju u ustanovama - 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij s područja društvenih, biotehničkih, prirodnih, humanističkih ili tehničkih znanosti, odnosno s područja biomedicine i zdravstva, najmanje četiri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, stručno ovlaštenje ministra financija za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit II. razine (državni ispit II. razine polaže se za obavljanje poslova radnog mjesta za koje je uvjet završen sveučilišni diplomski studij, sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij, stručni diplomski studij, sveučilišni prijediplomski studij, stručni prijediplomski studij ili stručni kratki studij).
Za radna mjesta pod rednim brojevima 2. i 3. natjecati se mogu i kandidati koji su prema ranijim propisima stekli visoku stručnu spremu tražene struke.
Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju položen državni ispit i stručno ovlaštenje ministra financija za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru, u kojem će slučaju biti obvezani na polaganje državnog ispita u roku od godine dana od prijma u službu, te stjecanje stručnog ovlaštenja za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru u roku od godine dana od dana početka izobrazbe za stjecanje zvanja ovlaštenoga unutarnjeg revizora za javni sektor, a najkasnije u roku od dvije godine od dana početka rada u službi utvrđenog rješenjem o rasporedu na radno mjesto.
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.
Služba se zasniva na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad u trajanju od tri mjeseca.
Kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu propisane člankom 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.
Kandidati su u prijavi dužni navesti osobne podatke (ime i prezime, adresa stanovanja, broj telefona odnosno mobitela, po mogućnosti e-mail adresa), naziv radnog mjesta za koje se podnosi prijava, te naziv ustrojstvene jedinice.
Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.
Obrazac prijave može se preuzeti na web-stranici Grada Zagreba
https://www.zagreb.hr/en/objavljeni-natjecaji-oglasi/6501.
Uz prijavu kandidati su dužni (u izvorniku ili neovjerenoj preslici) priložiti:
- životopis,
- dokaz o državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica),
- dokaz o stručnoj spremi: za radno mjesto pod rednim brojem 1.: svjedodžba o stečenoj srednjoj stručnoj spremi, te za radna mjesta pod rednim brojevima 2. i 3.: diploma o završenom
sveučilišnom diplomskom studiju ili sveučilišnom integriranom prijediplomskom i diplomskom studiju ili stručnom diplomskom studiju (ukoliko kandidat uz prijavu priloži inozemnu kvalifikaciju, dužan je uz istu dostaviti i dokaz o priznavanju inozemne obrazovne kvalifikacije),
- uvjerenje o nevođenju kaznenog postupka (ne starije od 3 mjeseca),
- svjedodžbu/uvjerenje o položenom državnom ispitu propisane razine,
- stručno ovlaštenje ministra financija za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru,
- dokaz o ukupnom radnom iskustvu: Elektronički zapis (e - radna knjižica) ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, a koji zapis/potvrda, između ostalih podataka, mora sadržavati i podatke o poslodavcu, početku i prestanku osiguranja, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi, radnom vremenu, općini rada - prebivališta i trajanju staža osiguranja i
- dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje jedne godine za radno mjesto pod rednim brojem 1., odnosno u trajanju od najmanje četiri godine za radna mjesta pod rednim brojevima 2. i 3. (ugovor o radu ili rješenje o rasporedu ili potvrda poslodavca), koji sadrži vrstu poslova i vremenska razdoblja u kojem je kandidat obavljao navedene poslove, a koje je radno iskustvo evidentirano u Elektroničkom zapisu/Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, traženoj u prethodnoj alineji.
Kandidati koji dostavljaju dokumentaciju na stranom jeziku dužni su uz istu dostaviti i ovjereni prijevod na hrvatski jezik.
Ukoliko kandidat uz prijavu priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, dužan je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog ili rodnog lista).
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na javni natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, kao i rješenje, odnosno potvrdu o priznatom statusu, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.).
Temeljem članka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, 121/17, 98/19 i 84/21) i članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine, 84/21), kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti dužni su dostaviti sve dokaze iz citiranih odredbi Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na internet stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske
https://branitelji.gov.hr/pristup-informacijama/835.
Kandidat koji se, sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine, 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja, dužan je uz prijavu na natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i privitke navedene u javnom natječaju.
Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj, o čemu joj se dostavlja pisana obavijest.
Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti kandidata mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja. Kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja i imaju pravo pristupiti testiranju bit će evidentirani lozinkom koja se sastoji od prvog slova imena i prvog slova prezimena i 5 zadnjih brojeva OIB-a (npr. Pero Perić 12345678901 – PP78901) i pod kojom će lozinkom biti pozvani na testiranje.
Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.
Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava javnim natječajem, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, područje provjere, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru navedeni su na web stranici www.zagreb.hr.
Vrijeme i mjesto održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, te popis lozinki kandidata koji imaju pravo pristupiti testiranju, bit će objavljeni na web stranici www.zagreb.hr, najmanje pet dana prije održavanja provjere.
Izabrani kandidati biti će pozvani da u primjerenom roku, a prije donošenja rješenja o prijmu u službu, dostave uvjerenje nadležnog suda da se protiv njega ne vodi kazneni postupak, uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta, te na uvid izvornike drugih dokaza o ispunjavanju formalnih uvjeta, uz upozorenje da se nedostavljanje traženih isprava smatra odustankom od prijma u službu.
O rezultatima javnog natječaja kandidati će biti obaviješteni javnom objavom rješenja o prijmu u službu izabranog kandidata na web-stranici www.zagreb.hr.
Dostava rješenja svim kandidatima smatra se obavljenom istekom osmoga dana od objave na web-stranici www.zagreb.hr.
Prijave s prilozima dostavljaju se
STRUČNOJ SLUŽBI GRADSKE UPRAVE, Sektoru za upravljanje ljudskim potencijalima, Zagreb, Trg S. Radića 1, u roku od 8 (osam) dana od dana objave natječaja u „Narodnim novinama“, te na web stranici MojPosao www.mojposao.hr,
s obveznom naznakom „za natječaj za prijam u službu u Gradski ured za unutarnju kontrolu i reviziju“.
UPUTA O PRAVIMA ISPITANIKA:
https://www.zagreb.hr/UserDocsImages/arhiva/Uputa%20o%20pravima%20ispitanika.pdf
Kandidati će o rezultatima natječaja biti obaviješteni u zakonskom roku.