Postupak provedbe oglasa je djelomično obustavljen 29.10.2025. u dijelu koji se odnosi na prijam u službu savjetnika/komunalnog redara-savjetnice/komunalne redarice u Prvom područnom odsjeku komunalnog redarstva (Donji Grad, Črnomerec, Podsljeme) Odjela komunalnog redarstva u Sektoru za komunalnog i prometno redarstvo, 1 izvršitelj/izvršiteljica
Postupak provedbe oglasa je djelomično obustavljen 31.10.2025. u dijelu koji se odnosi na prijam u službu višeg stručnog suradnika-komunalnog redara/više stručne suradnice-komunalne redarice u Šestom područnom odsjeku komunalnog redarstva (Sesvete) Odjela komunalnog redarstva u Sektoru za komunalno i prometno redarstvo, 1 izvršitelj/izvršiteljica
Postupak provedbe oglasa je djelomično obustavljen 26.11.2025. u dijelu koji se odnosi na prijam u službu referenta-komunalnog redara/referentice-komunalne redarice u Šestom područnom odsjeku komunalnog redarstva (Sesvete) Odjela komunalnog redarstva u Sektoru za komunalno i prometno redarstvo, 1 izvršitelj/izvršiteljica
Gradski ured za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove
Bilten Hrvatskog zavoda za zapošljavanje broj 154 od 13. kolovoza 2025.
Na temelju članka 29. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine 86/08, 61/11, 4/18, 112/19 i 17/25), pročelnik Gradskog ureda za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove, raspisuje
O G L A S
za prijam u službu na određeno vrijeme
u Gradski ured za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo
i komunalne poslove
- u Sektoru za komunalno i prometno redarstvo, Odjela komunalnog redarstva:
1. Referenta - komunalnog redara/referentice - komunalne redarice u Središnjem odsjeku komunalnog redarstva – 1 izvršitelja/izvršiteljice.
Potrebno stručno znanje: najmanje gimnazijsko srednjoškolsko obrazovanje ili četverogodišnje strukovno srednjoškolsko obrazovanje tehničke ili društvene struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit I. razine (državni ispit I. razine polaže se za obavljanje poslova radnog mjesta za koje je uvjet završena srednja škola).
2. Savjetnika – komunalnog redara/savjetnice – komunalne redarice u Prvom područnom odsjeku komunalnog redarstva (Donji Grad, Črnomerec, Podsljeme) - 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij s područja tehničkih ili društvenih znanosti, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit II. razine (državni ispit II. razine polaže se za obavljanje poslova radnog mjesta za koje je uvjet završen sveučilišni diplomski studij, sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij, stručni diplomski studij, sveučilišni prijediplomski studij, stručni prijediplomski studij ili stručni kratki studij).
3. Višeg referenta – komunalnog redara/više referentice – komunalne redarice – 2 izvršitelja/izvršiteljice
Potrebno stručno znanje: sveučilišni prijediplomski studij ili stručni prijediplomski studij ili stručni kratki studij s područja tehničkih ili društvenih znanosti, odnosno s interdisciplinarnog znanstvenog područja, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit II. razine (državni ispit II. razine polaže se za obavljanje poslova radnog mjesta za koje je uvjet završen sveučilišni diplomski studij, sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij, stručni diplomski studij, sveučilišni prijediplomski studij, stručni prijediplomski studij ili stručni kratki studij).
4. Višeg stručnog suradnika – komunalnog redara/više stručne suradnice – komunalne redarice u Šestom područnom odsjeku komunalnog redarstva (Sesvete) – 1 izvršitelj/izvršiteljica
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij s područja tehničkih ili društvenih znanosti, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit II. razine (državni ispit II. razine polaže se za obavljanje poslova radnog mjesta za koje je uvjet završen sveučilišni diplomski studij, sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij, stručni diplomski studij, sveučilišni prijediplomski studij, stručni prijediplomski studij ili stručni kratki studij).
5. Referenta – komunalnog redara/referentice – komunalne redarice u Šestom područnom odsjeku komunalnog redarstva (Sesvete) – 1 izvršitelj/izvršitelja
Potrebno stručno znanje: najmanje gimnazijsko srednjoškolsko obrazovanje ili četverogodišnje strukovno srednjoškolsko obrazovanje tehničke ili društvene struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit I. razine (državni ispit I. razine polaže se za obavljanje poslova radnog mjesta za koje je uvjet završena srednja škola).
Natjecati se mogu i kandidati koji su prema ranijim propisima stekli visoku stručnu spremu tražene struke, za radna mjesta pod rednim brojem 2. i 4.
Natjecati se mogu i kandidati koji su prema ranijim propisima stekli višu stručnu spremu tražene struke, za radno mjesto pod rednim brojem 3.
Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju položen državni ispit propisane razine, uz obvezu da ga polože u roku od godine dana od dana početka rada u službi utvrđenog rješenjem o rasporedu na radno mjesto.
Na oglas se mogu javiti osobe oba spola.
Služba se zasniva na određeno vrijeme, radi zamjene duže vrijeme odsutnih službenika, uz obvezni probni rad u trajanju od dva mjeseca.
Kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu propisane člankom 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.
Kandidati su u prijavi dužni navesti osobne podatke (ime i prezime, adresa stanovanja, broj telefona odnosno mobitela, po mogućnosti e-mail adresa), naziv i redni broj radnog mjesta za koje se podnosi prijava, te naziv ustrojstvene jedinice.
Kandidati koji se natječu za više radnih mjesta dužni su za svako radno mjesto podnijeti posebnu prijavu. Uz svaku prijavu dužni su priložiti traženu dokumentaciju.
Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.
Obrazac prijave može se preuzeti na web-stranici Grada
Zagreba
https://www.zagreb.hr/en/objavljeni-natjecaji-oglasi/6501
Uz prijavu kandidati su dužni (u izvorniku ili neovjerenoj preslici) priložiti:
- životopis,
- dokaz o državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica),
- dokaz o stručnoj spremi: diploma - za radna mjesta pod rednim brojem 2. i 4.; svjedodžba (za kandidate koji su stekli naziv sveučilišni ili stručni prvostupnik/prvostupnica) ili diploma (za kandidate koji su stekli VŠS) - za radno mjesto pod rednim brojem 3.; odnosno svjedodžba o stečenoj srednjoj stručnoj spremi - za radna mjesta pod rednim brojem 1. i 5. (ukoliko kandidat uz prijavu priloži inozemnu kvalifikaciju, dužan je uz istu dostaviti i dokaz o priznavanju inozemne obrazovne kvalifikacije),
- uvjerenje o nevođenju kaznenog postupka (
ne starije od 3 mjeseca),
- svjedodžbu/uvjerenje o položenom državnom ispitu propisane razine,
- dokaz o ukupnom radnom iskustvu: Elektronički zapis (e-radna knjižica) ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, a koji zapis/potvrda, između ostalih podataka, mora sadržavati i podatke o poslodavcu, početku i prestanku osiguranja, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi, radnom vremenu, općini rada – prebivališta i trajanju staža osiguranja i
- dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje tri godine za radno mjesto pod rednim brojem 2.; odnosno u trajanju od najmanje jedne godine za radna mjesta pod rednim brojem 1., 3., 4. i 5. (ugovor o radu ili rješenje o rasporedu ili potvrda poslodavca), koji sadrži vrstu poslova i vremenska razdoblja u kojem je kandidat obavljao navedene poslove, a koje je radno iskustvo evidentirano u Elektroničkom zapisu/Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, traženoj u prethodnoj alineji.
Kandidati koji dostavljaju dokumentaciju na stranom jeziku dužni su uz istu dostaviti i ovjereni prijevod na hrvatski jezik.
Ukoliko kandidat uz prijavu priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, dužan je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog ili rodnog lista).
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na oglas pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na oglas priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz oglasa, kao i rješenje, odnosno potvrdu o priznatom statusu, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.).
Temeljem članka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23) i članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine, 84/21), kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti dužni su dostaviti sve dokaze iz citiranih odredbi Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na internet stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske
https://branitelji.gov.hr/pristup-informacijama/835
Kandidat koji se, sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine, 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja, dužan je uz prijavu na oglas, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u oglasu.
Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz oglasa, ne smatra se kandidatom prijavljenim na oglas, o čemu joj se dostavlja pisana obavijest.
Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti kandidata mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz oglasa. Kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz oglasa i imaju pravo pristupiti testiranju bit će evidentirani lozinkom koja se sastoji od prvog slova imena i prvog slova prezimena i 5 zadnjih brojeva OIB-a (npr. Pero Perić 12345678901 – PP78901) i pod kojom će lozinkom biti pozvani na testiranje.
Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja, smatra se da je povukao prijavu na oglas.
Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava oglasom, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, područje provjere, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru navedeni su na web stranici www.zagreb.hr.
Vrijeme i mjesto održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, te popis lozinki kandidata koji imaju pravo pristupiti testiranju, bit će objavljeni na web stranici www.zagreb.hr, najmanje pet dana prije održavanja provjere.
O rezultatima oglasa kandidati će biti obaviješteni javnom objavom rješenja o prijmu u službu izabranog kandidata na web-stranici www.zagreb.hr.
Dostava rješenja svim kandidatima smatra se obavljenom istekom osmoga dana od objave na web-stranici www.zagreb.hr.
Izabrani kandidat bit će pozvan da u primjerenom roku, a prije donošenja rješenja o prijmu u službu, dostavi uvjerenje nadležnog suda da se protiv njega ne vodi kazneni postupak, uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta, te na uvid izvornike drugih dokaza o ispunjavanju formalnih uvjeta, uz upozorenje da se nedostavljanje traženih isprava smatra odustankom od prijma u službu.
Prijave s prilozima dostavljaju se
STRUČNOJ SLUŽBI GRADSKE UPRAVE, Sektoru za upravljanje ljudskim potencijalima, Zagreb, Trg S. Radića 1, u roku
8 (osam) dana od dana objave oglasa u Biltenu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje,
s obveznom naznakom „za oglas za prijam u službu u Gradski ured za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove“.
UPUTA O PRAVIMA ISPITANIKA:
https://www.zagreb.hr/UserDocsImages/arhiva/Uputa%20o%20pravima%20ispitanika.pdf
Kandidati će o rezultatima oglasa biti obaviješteni u zakonskom roku.