landing

Natječaj je djelomično poništen 16.8.2024. u dijelu koji se odnosi na prijam 2. Tehničara za održavanje – majstora vodoinstalatera/tehničarke za održavanje – majstorice vodoinstalaterke u Odsjeku za održavanje instalacija, postrojenja, opreme i uređaja Odjela za tehničku pripremu i održavanje objekata u Sektoru za tehničke poslove – 1 izvršitelj/izvršiteljica, i u dijelu koji se odnosi na prijam 3. Tehničara za održavanje – majstora električara/tehničarke za održavanje – majstorice električarke u Odsjeku za održavanje instalacija, postrojenja, opreme i uređaja Odjela za tehničku pripremu i održavanje objekata u Sektoru za tehničke poslove – 1 izvršitelj/izvršiteljica.

Natječaj je djelomično poništen 2.12.2024. u dijelu koji se odnosi na prijam tri od deset izvršitelja/izvršiteljice, na radnom mjestu 6. Spremača/spremačice u Odsjeku za poslove održavanja čistoće Službe za poslove pružanja usluga u Sektoru za tehničke poslove.
 

Služba za informacijski sustav i tehničke poslove


Narodne novine broj 48 od 24. travnja 2024. i na web stranici MojPosao od 24. travnja 2024.

Na temelju članka 17. i članka 19. stavaka 1. i 4., u vezi sa člankom 116. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, 86/08, 61/11, 4/18 i 112/19), pročelnik Službe za informacijski sustav i tehničke poslove, raspisuje
 

J A V N I   N A T J E Č A J
za prijam na rad
u Službu za informacijski sustav i tehničke poslove
 
 
-u Sektoru za tehničke poslove:
 
1.Domara/domarke u objektu Gradske uprave u Odsjeku za održavanje objekata Gradske uprave i mjesne samouprave Odjela za tehničku pripremu i održavanje objekata
– 3 izvršitelja/izvršiteljice.
 
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema tehničke ili upravne struke i poznavanje rada na PC-u.
 
2. Tehničara za održavanje – majstora vodoinstalatera/tehničarke za održavanje – majstorice vodoinstalaterke u Odsjeku za održavanje instalacija, postrojenja, opreme i uređaja Odjela za tehničku pripremu i održavanje objekata – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema majstor vodoinstalater i položen vozački ispit B kategorije.
 
3. Tehničara za održavanje – majstora električara/tehničarke za održavanje – majstorice električarke u Odsjeku za održavanje instalacija, postrojenja, opreme i uređaja Odjela za tehničku pripremu i održavanje objekata – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema majstor električar i položen vozački ispit B kategorije.
 
4. Vozača/vozačice službenog vozila u Odjelu za poslove prijevoza – 1 izvršitelj/izvršiteljica
 
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema prometne ili tehničke struke i položen vozački ispit B kategorije.

5. Pomoćnog domaćina/pomoćne domaćice u čajnoj kuhinji u Odsjeku za poslove čajnih kuhinja Službe za poslove pružanja usluga - 6 izvršitelja/izvršiteljice
 
Potrebno stručno znanje: osnovna škola.
 
6. Spremača/spremačice u Odsjeku za poslove održavanja čistoće Službe za poslove pružanja usluga – 10 izvršitelja/izvršiteljice.
 
Potrebno stručno znanje: osnovna škola.
 
-u Odjelu za poslove zaštite osoba i imovine:
 
7.Vatrogasca/vatrogaskinje u Pododsjeku za provođenje mjera zaštite od požara Službe za poslove zaštite od požara
– 2 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema vatrogasnog smjera i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: da je mlađi od 30 godina prilikom prvog zaposlenja na radnom mjestu profesionalnog vatrogasca, tjelesna i duševna sposobnost za obavljanje vatrogasne djelatnosti i nekažnjavanje za kaznena djela protiv imovine, opće sigurnosti ljudi i imovine te protiv službene dužnosti.
 
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.

Rad se zasniva na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad u trajanju od tri mjeseca.

Kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam na rad propisane člankom 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. Na rad ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.
 
Kandidati su u prijavi dužni navesti osobne podatke (ime i prezime, adresa stanovanja, broj telefona odnosno mobitela, po mogućnosti e-mail adresa), naziv i redni broj radnog mjesta za koje se podnosi prijava, te naziv ustrojstvene jedinice. 

Kandidati koji se natječu za više radnih mjesta dužni su za svako radno mjesto podnijeti posebnu prijavu. Uz svaku prijavu dužni su priložiti traženu dokumentaciju.

 
Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.
 
Obrazac prijave može se preuzeti na web-stranici Grada Zagreba https://www.zagreb.hr/en/objavljeni-natjecaji-oglasi/6501
 
Uz prijavu kandidati su dužni (u izvorniku ili neovjerenoj preslici) priložiti:
-  životopis,
-  dokaz o državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica),
-  dokaz o stručnoj spremi: svjedodžba o stečenoj srednjoj stručnoj spremi - za radna mjesta pod rednim brojem 1. 2., 3., 4. i 7.; te svjedodžba o završenoj osnovnoj školi – za radna mjesta pod rednim brojem 5. i 6. (ukoliko kandidat uz prijavu priloži svjedodžbu stečenu u inozemstvu, dužan je uz istu dostaviti i odgovarajući dokaz o priznavanju inozemne obrazovne kvalifikacije),
- uvjerenje o nevođenju kaznenog postupka (ne starije od 3 mjeseca),
- dokaz o ukupnom radnom iskustvu, ne stariji od 1 mjeseca: Elektronički zapis (e – radna knjižica) ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, a koji zapis/potvrda, između ostalih podataka, mora sadržavati i podatke o poslodavcu, početku i prestanku osiguranja, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi, radnom vremenu, općini rada – prebivališta i trajanju staža osiguranja,
- za radna mjesta pod rednim brojem 2., 3. i 4 - vozačka dozvola za B kategoriju,
- za radna mjesta pod rednim brojem 2. i 3. - potvrda o položenom majstorskom ispitu ili diploma o majstorskom zvanju i
- za radno mjesto pod rednim brojem 7. – ukoliko je kandidat stariji od 30 godina, dužan je dostaviti ugovor o radu ili rješenje o rasporedu ili potvrdu poslodavca iz koje je vidljivo da je bio mlađi od 30 godina prilikom prvog zaposlenja na radnom mjestu profesionalnog vatrogasca
 
Kandidati koji dostavljaju dokumentaciju na stranom jeziku dužni su uz istu dostaviti i ovjereni prijevod na hrvatski jezik. 

Ukoliko kandidat uz prijavu priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, dužan je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog ili rodnog lista).

 
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na javni natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, kao i rješenje, odnosno potvrdu o priznatom statusu, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.).
 
Temeljem članka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23) i članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine, 84/21), kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti dužni su dostaviti sve dokaze iz citiranih odredbi Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na internet stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske https://branitelji.gov.hr/pristup-informacijama/835
 
Kandidat koji se, sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine, 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja, dužan je uz prijavu na natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju.

Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj, o čemu joj se dostavlja pisana obavijest.

 
Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti kandidata mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja. Kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja i imaju pravo pristupiti testiranju bit će evidentirani lozinkom koja se sastoji od prvog slova imena i prvog slova prezimena i 5 zadnjih brojeva OIB-a (npr. Pero Perić 12345678901 – PP78901) i pod kojom će lozinkom biti pozvani na testiranje.
 
Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.
         
Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava javnim natječajem, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, područje provjere, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru navedeni su na web stranici www.zagreb.hr.
 
Na web stranici www.zagreb.hr i na oglasnoj ploči u prizemlju zgrade gradske uprave, Zagreb, Trg Stjepana Radića 1, najmanje pet dana prije održavanja provjere, bit će objavljeno vrijeme i mjesto održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, te popis lozinki kandidata koji imaju pravo pristupiti testiranju.
 
Prijave s prilozima dostavljaju se STRUČNOJ SLUŽBI GRADSKE UPRAVE, Sektoru za upravljanje ljudskim potencijalima, Zagreb, Trg S. Radića 1, u roku od 15 (petnaest) dana od dana objave natječaja u „Narodnim novinama“, te na web stranici MojPosao https://www.moj-posao.nets obveznom naznakom „za natječaj za prijam na rad u Službu za informacijski sustav i tehničke poslove“.

UPUTA O PRAVIMA ISPITANIKA:
https://www.zagreb.hr/UserDocsImages/arhiva/Uputa%20o%20pravima%20ispitanika.pdf
 
Kandidati će o rezultatima natječaja biti obaviješteni u zakonskom roku.