Radove na izgradnji dugoočekivane područne ambulante Gračani Doma zdravlja Zagreb – Centar obišli su danas gradonačelnik Tomislav Tomašević i zamjenici gradonačelnika Danijela Dolenec i Luka Korlaet.
“Cilj nam je osigurati bolju dostupnost i visoku razinu zdravstvene zaštite, a time i bolju kvalitetu života stanovnicima ovog dijela grada”, rekao je gradonačelnik Tomašević najavivši kako nova ambulanta uz dosadašnje ordinacije opće medicine, patronažne i stomatološke ordinacije, širi zdravstvene sadržaje na pedijatrijsku i ginekološku ordinaciju.
Zamjenik Korlaet je dodao da postojeći objekt ambulante u Gračanima nije zadovoljavao moderne standarde. „Na istoj lokaciji gradimo novi, suvremeni objekt, pri čemu će se zadržati postojeći oblik i veličina čestice”, objasnio je zamjenik.
„Dostupne i kvalitetne usluge primarne zdravstvene skrbi smatramo jednom od svojih ključnih zadaća, kao i ulaganja u proširenje i veću dostupnost socijalnih usluga usmjerenih ranjivim skupinama“, istaknula je zamjenica Dolenec.
Ovoj ambulanti gravitirat će gotovo 20.000 stanovnika Podsljemena, a u objekt od 400 m² Grad ulaže preko dva milijuna eura proračunskog novca. Radovi na izgradnji bi trebali biti gotovi krajem ljeta ove godine.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.