Natječaj je djelomično poništen 15.12.2023. u dijelu koji se odnosi na prijam u službu 17. Računovodstvenog referenta/računovodstvene referentice za financijsko praćenje poslovanja ustanova u Odjelu za financijsko praćenje poslovanja ustanova Sektora za financijske poslove, 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Gradski ured za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom
Narodne novine broj 118 od 11. listopada 2023.
Na temelju članka 17. i članka 19. stavaka 1. i 4. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, 86/08, 61/11, 4/18 i 112/19), pročelnica Gradskog ureda za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom, raspisuje
J A V N I N A T J E Č A J
za prijam u službu
u Gradski ured za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom
- u Sektoru za socijalnu zaštitu:
1. Stručnog savjetnika/stručne savjetnice za ustanove socijalne skrbi u Odsjeku za pružatelje socijalnih usluga i ustanove socijalne skrbi Odjela za pružatelje socijalnih usluga, ustanove socijalne skrbi i unapređenje kvalitete života starijih osoba – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij socijalne struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
2. Upravnog savjetnika/upravne savjetnice za provedbu prava socijalne skrbi u Odsjeku za provedbu prava socijalne skrbi Odjela za socijalnu skrb - 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij socijalne struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
3. Samostalnog upravnog referenta/samostalne upravne referentice za provedbu prava socijalne skrbi u Odsjeku za provedbu prava socijalne skrbi Odjela za socijalnu skrb - 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij socijalne struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
4. Samostalnog upravnog referenta/samostalne upravne referentice za humanitarnu pomoć u Odjelu socijalne zaštite - 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij socijalne ili pravne struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
5. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za stipendije u Odsjeku za stipendije Odjela za podršku djeci i obiteljima - 2 izvršitelja/izvršiteljice.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij s područja društvenih ili humanističkih znanosti, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
6. Administrativnog referenta/administrativne referentice u Odjelu za socijalnu skrb - 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne, birotehničke ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
- u Sektoru za zaštitu osoba s invaliditetom:
7. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za planiranje zaštite i rad s udrugama osoba s invaliditetom u Odsjeku za planiranje i provedbu mjera Odjela za planiranje i zaštitu osoba s invaliditetom - 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij s područja društvenih znanosti, najmanje jedne godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
8. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za provođenje programskih mjera i aktivnosti za osobe s invaliditetom u Odsjeku za planiranje i provedbu mjera Odjela za planiranje i zaštitu osoba s invaliditetom - 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij s područja društvenih znanosti, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
9. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za pružanje usluga u zajednici u Odsjeku za pružanje usluga u zajednici Odjela za profesionalnu rehabilitaciju, zapošljavanje i pružanje usluga u zajednici - 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij s područja društvenih znanosti, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
- u Sektoru za zdravstvo:
10. Stručnog savjetnika/stručne savjetnice za planiranje zdravstvene zaštite u Odsjeku za planiranje zdravstvene zaštite Odjela za zdravstvenu zaštitu i planiranje - 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij s područja biomedicine i zdravstva, odnosno s područja društvenih znanosti, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
11. Stručnog savjetnika/stručne savjetnice za zdravstvenu zaštitu i unapređenje kvalitete zdravstvene zaštite u Odsjeku za zdravstvenu zaštitu i unapređenje kvalitete zdravstvene zaštite Odjela za zdravstvenu zaštitu i planiranje - 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij s područja biomedicine i zdravstva, odnosno s područja društvenih znanosti, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
12. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za pripremu i provedbu investicijskih projekata u zdravstvu u Odsjeku za pripremu i provedbu investicijskih projekata u zdravstvu Odjela za planiranje i održavanje objekata i provedbu investicijskih projekata u zdravstvu - 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij s područja biomedicine i zdravstva, odnosno s područja društvenih ili tehničkih znanosti, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
13. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za promicanje zdravlja i programe udruga u Odsjeku za promicanje zdravlja i programe udruga Odjela za promicanje zdravlja, prevenciju i rano otkrivanje bolesti - 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij s područja biomedicine i zdravstva, odnosno s područja društvenih znanosti, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
-u Sektoru za branitelje, Odjel za ostvarivanje statusa i prava:
14. Stručnog referenta/stručne referentice za ostvarivanje prava hrvatskih branitelja i članova njihovih obitelji u Odsjeku za ostvarivanje prava hrvatskih branitelja i članova njihovih obitelji u Područnom uredu Dubrava – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne, birotehničke ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
15. Stručnog referenta/stručne referentice za ostvarivanje prava žrtava i stradalnika rata u Odsjeku za ostvarivanje prava žrtava i stradalnika rata – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne, birotehničke ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
-u Sektoru za financijske poslove, Odjel za financijsko praćenje poslovanja ustanova:
16. Višeg stručnog savjetnika/više stručne savjetnice za financijsko praćenje poslovanja ustanova – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij ekonomske struke, najmanje četiri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
17. Računovodstvenog referenta/računovodstvene referentice za financijsko praćenje poslovanja ustanova – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema ekonomske ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
Natjecati se mogu i kandidati koji su prema ranijim propisima stekli visoku stručnu spremu tražene struke, za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2., 3., 4., 5., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13. i 16.
Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju položen državni ispit, uz obvezu da ga polože u roku od godine dana od prijma u službu.
Na javni natječaj se mogu javiti osobe oba spola.
Služba se zasniva na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad u trajanju od tri mjeseca.
Kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu propisane člankom 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.
Kandidati su u prijavi dužni navesti osobne podatke (ime i prezime, adresa stanovanja, broj telefona odnosno mobitela, po mogućnosti e-mail adresa), naziv i redni broj radnog mjesta za koje se podnosi prijava, te naziv ustrojstvene jedinice.
Kandidati koji se natječu za više radnih mjesta dužni su za svako radno mjesto podnijeti posebnu prijavu. Uz svaku prijavu dužni su priložiti traženu dokumentaciju.
Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.
Obrazac prijave može se preuzeti na web-stranici Grada Zagreba
https://www.zagreb.hr/en/objavljeni-natjecaji-oglasi/6501 .
Uz prijavu kandidati su dužni (u izvorniku ili neovjerenoj preslici) priložiti:
- životopis,
- dokaz o državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica),
- dokaz o stručnoj spremi: diploma - za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2., 3., 4., 5., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13. i 16., te svjedodžba o stečenoj srednjoj stručnoj spremi - za radna mjesta pod rednim brojem 6., 14., 15 i 17. (ukoliko kandidat uz prijavu priloži inozemnu kvalifikaciju, dužan je uz istu dostaviti i rješenje o priznavanju inozemne obrazovne kvalifikacije),
- uvjerenje o nevođenju kaznenog postupka (
ne starije od 3 mjeseca),
- svjedodžbu o položenom državnom stručnom ispitu,
- dokaz o ukupnom radnom iskustvu,
ne stariji od 1 mjesec: Elektronički zapis (e-radna knjižica) ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, a koji Zapis/Potvrda, između ostalih podataka, mora sadržavati i podatke o poslodavcu, početku i prestanku osiguranja, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi, radnom vremenu, općini rada – prebivališta i trajanju staža osiguranja i
- dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje četiri godine za radno mjesto pod rednim brojem 16., u trajanju od najmanje tri godine za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2., 10. i 11., odnosno u trajanju od najmanje jedne godine za radna mjesta pod rednim brojem 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 12., 13., 14., 15. i 17. (ugovor o radu ili rješenje o rasporedu ili potvrda poslodavca), koji sadrži vrstu poslova i vremenska razdoblja u kojem je kandidat obavljao navedene poslove, a koje je radno iskustvo evidentirano u Elektroničkom zapisu/Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, traženoj u prethodnoj alineji.
Kandidati koji dostavljaju dokumentaciju na stranom jeziku dužni su uz istu dostaviti i ovjereni prijevod na hrvatski jezik.
Ukoliko kandidat uz prijavu priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, dužan je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog ili rodnog lista).
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na javni natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, kao i rješenje, odnosno potvrdu o priznatom statusu, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.).
Temeljem članka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, 121/17, 98/19 i 84/21) i članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine, 84/21), kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti dužni su dostaviti sve dokaze iz citiranih odredbi Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na internet stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske
https://branitelji.gov.hr/pristup-informacijama/835 .
Kandidat koji se, sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine, 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja, dužan je uz prijavu na natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju.
Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na natječaj, o čemu joj se dostavlja pisana obavijest.
Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti kandidata mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja. Kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja i imaju pravo pristupiti testiranju bit će evidentirani lozinkom koja se sastoji od prvog slova imena i prvog slova prezimena i 5 zadnjih brojeva OIB-a (npr. Pero Perić 12345678901 – PP78901) i pod kojom će lozinkom biti pozvani na testiranje.
Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.
Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava javnim natječajem, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, područje provjere, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru navedeni su na web stranici www.zagreb.hr.
Na web stranici www.zagreb.hr i na oglasnoj ploči u prizemlju zgrade gradske uprave, Zagreb, Trg Stjepana Radića 1, najmanje pet dana prije održavanja provjere, bit će objavljeno vrijeme i mjesto održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, te popis lozinki kandidata koji imaju pravo pristupiti testiranju.
Prijave s prilozima dostavljaju se
STRUČNOJ SLUŽBI GRADSKE UPRAVE, Sektoru za upravljanje ljudskim potencijalima, Zagreb, Trg S. Radića 1, u roku od 15 (petnaest) dana od dana objave natječaja u „Narodnim novinama“,
s obveznom naznakom „za natječaj za prijam u službu u Gradski ured za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom“.
UPUTA O PRAVIMA ISPITANIKA:
https://www.zagreb.hr/UserDocsImages/arhiva/Uputa%20o%20pravima%20ispitanika.pdf
Kandidati će o rezultatima natječaja biti obaviješteni u zakonskom roku.