Natječaj je djelomično poništen 23.10.2024., 7.11.2024. i 14.11.2024., u dijelu koji se odnosi na prijam u službu 2. Upravnog savjetnika/upravne savjetnice za prostorno uređenje u Drugom područnom odsjeku za prostorno uređenje (Novi Zagreb i Peščenica) Odjela za prostorno uređenje u Sektoru za prostorno uređenje i graditeljstvo, u dijelu koji se odnosi na prijam u službu 4. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za građenje javne rasvjete u Odsjeku za građenje javne rasvjete Odjela za građenje komunalne infrastrukture u Sektoru za građenje komunalne infrastrukture i održavanje javnoprometnih površina, javnih objekata i javne rasvjete, 1 izvršitelj/izvršiteljica, u dijelu koji se odnosi na prijam u službu 8. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za održavanje javne rasvjete u Odsjeku za održavanje javne rasvjete Odjela za održavanje javnoprometnih površina, klizišta i javne rasvjete u Sektoru za građenje komunalne infrastrukture i održavanje javnoprometnih površina, javnih objekata i javne rasvjete, 1 izvršitelj/izvršiteljica i u dijelu koji se odnosi na prijam u službu 10. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za organiziranje građenja i sanaciju u Odsjeku za građenje i sanaciju oštećenih objekata socijalne zaštite i zdravstva Odjela za građenje i sanaciju oštećenih objekata socijalne zaštite i zdravstva u Sektoru za građenje i sanaciju oštećenih objekata društvenih djelatnosti i stambenih objekata, 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Gradski ured za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove
Narodne novine broj 108 od 18. rujna 2024.
Na temelju članka 17. i članka 19. stavaka 1. i 4. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, 86/08, 61/11, 4/18 i 112/19) pročelnik Gradskog ureda za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove raspisuje
J A V N I N A T J E Č A J
za prijam u službu
u Gradski ured za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje,
graditeljstvo i komunalne poslove
- U SEKTORU ZA PRAVNE I FINANCIJSKE POSLOVE:
1. Višeg stručnog referenta-glavnog knjigovođe/više stručne referentice-glavne knjigovotkinje u Odsjeku za računovodstvo Odjela za financijske i računovodstvene poslove – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni prijediplomski studiji ili stručni prijediplomski studij ili stručni kratki studij ekonomske struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
- U SEKTORU ZA PROSTORNO UREĐENJE I GRADITELJSTVO:
2. Upravnog savjetnika/upravne savjetnice za prostorno uređenje u Drugom područnom odsjeku za prostorno uređenje (Novi Zagreb i Peščenica) Odjela za prostorno uređenje – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij arhitektonske ili građevinske struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
- U SEKTORU ZA GRAĐENJE KOMUNALNE INFRASTRUKTURE I ODRŽAVANJE JAVNOPROMETNIH POVRŠINA, JAVNIH OBJEKATA I JAVNE RASVJETE:
- u Odjelu za građenje komunalne infrastrukture, Odsjek za građenje javne rasvjete:
3. Stručnog savjetnika/stručne savjetnice za građenje javne rasvjete – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij elektrotehničke ili građevinske struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
4. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za građenje javne rasvjete – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij elektrotehničke struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
- u Odsjeku za građenje javnih površina i groblja:
5. Stručnog savjetnika/stručne savjetnice za građenje javnih zelenih površina i groblja – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij agronomske, šumarske ili arhitektonske struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
6. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za građenje javnih zelenih površina i groblja – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij agronomske, šumarske ili arhitektonske struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
- u Odjelu za održavanje javnoprometnih površina, klizišta i javne rasvjete, Odsjek za održavanje javnoprometnih površina i javnih objekata:
7. Stručnog savjetnika/stručne savjetnice za održavanje javnoprometnih površina i javnih objekata – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij agronomske, građevinske, arhitektonske ili prometne struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
- u Odsjeku za održavanje javne rasvjete:
8. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za održavanje javne rasvjete – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij elektrotehničke struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
- U SEKTORU ZA GRAĐENJE I SANACIJU OŠTEĆENIH OBJEKATA DRUŠTVENIH DJELATNOSTI I STAMBENIH OBJEKATA:
9. Stručnog savjetnika/stručne savjetnice za pripremu tehničke dokumentacije u Odsjeku za pripremu tehničke dokumentacije za građenje i sanaciju oštećenih objekata predškolstva, školstva i sporta Odjela za građenje i sanaciju oštećenih objekata predškolstva, školstva i sporta – 2 izvršitelja/izvršiteljice.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij arhitektonske, građevinske ili geodetske struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
10. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za organiziranje građenja i sanaciju u Odsjeku za građenje i sanaciju oštećenih objekata socijalne zaštite i zdravstva Odjela za građenje i sanaciju oštećenih objekata socijalne zaštite i zdravstva – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij arhitektonske ili građevinske struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
- U SEKTORU ZA KOMUNALNO I PROMETNO REDARSTVO:
11. Stručnog referenta/stručne referentice za sustavno praćenje provedbe nadzora komunalnog i prometnog redarstva u Odsjeku za sustavno praćenje provedbe nadzora komunalnog i prometnog redarstva Odjela za sustavno praćenje provedbe nadzora i pripremu dokumentacije komunalnog i prometnog redarstva – 2 izvršitelja/izvršiteljice.
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema tehničke ili upravne struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
- U SEKTORU ZA CESTE:
12. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za pripremu tehničke dokumentacije za investicijsko održavanje nerazvrstanih cesta i cestovnih objekata u Odsjeku za pripremu tehničke dokumentacije za investicijsko održavanje nerazvrstanih cesta i cestovnih objekata Odjela za pripremu dokumentacije, investicijsko održavanje, vođenje baze podataka i katastra nerazvrstanih cesta i cestovnih objekata – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij prometne, strojarske, građevinske ili geodetske struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
Natjecati se mogu i kandidati koji su prema ranijim propisima stekli visoku stručnu spremu tražene struke, za radna mjesta pod rednim brojevima 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10. i 12.
Natjecati se mogu i kandidati koji su prema ranijim propisima stekli višu stručnu spremu tražene struke, za radno mjesto pod rednim brojem 1.
Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju položen državni ispit, uz obvezu da ga polože u roku od godine dana od prijma u službu.
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.
Služba se zasniva na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad u trajanju od tri mjeseca.
Kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu propisane člankom 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.
Kandidati su u prijavi dužni navesti osobne podatke (ime i prezime, adresa stanovanja, broj telefona odnosno mobitela, po mogućnosti e-mail adresa), naziv i redni broj radnog mjesta za koje se podnosi prijava, te naziv ustrojstvene jedinice.
Kandidati koji se natječu za više radnih mjesta dužni su za svako radno mjesto podnijeti posebnu prijavu. Uz svaku prijavu dužni su priložiti traženu dokumentaciju.
Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.
Obrazac prijave može se preuzeti na web-stranici Grada Zagreba
https://www.zagreb.hr/en/objavljeni-natjecaji-oglasi/6501
Uz prijavu kandidati su dužni (u izvorniku ili neovjerenoj preslici) priložiti:
- životopis,
- dokaz o državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica),
- dokaz o stručnoj spremi: za radno mjesto pod rednim brojem 1.: svjedodžba (za kandidate koji su stekli naziv sveučilišni ili stručni prvostupnik/prvostupnica) ili diploma (za kandidate koji su stekli VŠS), za radna mjesta pod rednim brojevima 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10. i 12.: diploma, a za radno mjesto pod rednim brojem 11.: svjedodžba o stečenoj srednjoj stručnoj spremi (ukoliko kandidat uz prijavu priloži inozemnu kvalifikaciju, dužan je uz istu dostaviti i odgovarajuće rješenje o priznavanju inozemne obrazovne kvalifikacije),
- uvjerenje o nevođenju kaznenog postupka (
ne starije od 3 mjeseca),
- svjedodžbu o položenom državnom stručnom ispitu,
- dokaz o ukupnom radnom iskustvu,
ne stariji od 1 mjeseca: Elektronički zapis (e – radna knjižica) ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, a koji zapis/potvrda, između ostalih podataka, mora sadržavati i podatke o poslodavcu, početku i prestanku osiguranja, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi, radnom vremenu, općini rada – prebivališta i trajanju staža osiguranja i
- dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje jedne godine za radna mjesta pod rednim brojevima 1., 4., 6., 8., 10., 11. i 12.; odnosno u trajanju od najmanje tri godine za radna mjesta pod rednim brojevima: 2., 3., 5., 7. i 9. (ugovor o radu ili rješenje o rasporedu ili potvrda poslodavca), koji sadrži vrstu poslova i vremenska razdoblja u kojem je kandidat obavljao navedene poslove, a koje je radno iskustvo evidentirano u Elektroničkom zapisu/Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, traženoj u prethodnoj alineji.
Kandidati koji dostavljaju dokumentaciju na stranom jeziku dužni su uz istu dostaviti i ovjereni prijevod na hrvatski jezik.
Ukoliko kandidat uz prijavu priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, dužan je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog ili rodnog lista).
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na javni natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, kao i rješenje, odnosno potvrdu o priznatom statusu, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg
poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.).
Temeljem članka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, 121/17, 98/19 i 84/21) i članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine, 84/21), kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti dužni su dostaviti sve dokaze iz citiranih odredbi Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na internet stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske
https://branitelji.gov.hr/pristup-informacijama/835
Kandidat koji se, sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine, 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja, dužan je uz prijavu na natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju.
Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj, o čemu joj se dostavlja pisana obavijest.
Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti kandidata mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja. Kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja i imaju pravo pristupiti testiranju bit će evidentirani lozinkom koja se sastoji od prvog slova imena i prvog slova prezimena i 5 zadnjih brojeva OIB-a (npr. Pero Perić 12345678901 – PP78901) i pod kojom će lozinkom biti pozvani na testiranje.
Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.
Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava javnim natječajem, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, područje provjere, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru navedeni su na web stranici www.zagreb.hr.
Na web stranici www.zagreb.hr i na oglasnoj ploči u prizemlju zgrade gradske uprave, Zagreb, Trg Stjepana Radića 1, najmanje pet dana prije održavanja provjere, bit će objavljeno vrijeme i mjesto održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, te popis lozinki kandidata koji imaju pravo pristupiti testiranju.
Prijave s prilozima dostavljaju se
STRUČNOJ SLUŽBI GRADSKE UPRAVE, Sektoru za upravljanje ljudskim potencijalima, Zagreb, Trg S. Radića 1, u roku od 15 (petnaest) dana od dana objave natječaja u „Narodnim novinama“,
s obveznom naznakom „za natječaj za prijam u službu u Gradski ured za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove“.
UPUTA O PRAVIMA ISPITANIKA:
https://www.zagreb.hr/UserDocsImages/arhiva/Uputa%20o%20pravima%20ispitanika.pdf
Kandidati će o rezultatima natječaja biti obaviješteni u zakonskom roku.